Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Een kennis uit de buurt die kwam aankloppen omdat er stevige huiselijke ruzie was. Ook politie laten afkomen naar ons huis om een verklaring af te leggen, inclusief combi voor onze deur. Mijn vriendin kreeg al WhatsAppberichten van de buren om te vragen of alles ok was. In mijn hoofd denken die dan wsl al dat ik haar iets aangedaan heb.

Een kennis uit de buurt die kwam aankloppen omdat er stevige huiselijke ruzie was. Ook politie laten afkomen naar ons huis om een verklaring af te leggen, inclusief combi voor onze deur. Mijn vriendin kreeg al WhatsAppberichten van de buren om te vragen of alles ok was. In mijn hoofd denken die dan wsl al dat ik haar iets aangedaan heb.
Morgen als je buiten komt zorgen dat je wat blauw uitslaat.

Vanaf nu buren die u blijven aangapen vanop afstand.

Als je lang genoeg wacht, steken die met gestrekte arm hun wijsvinger uit.

Laatst bewerkt:
Dat zijn zo van die zaken die toch ook enkel blijven duren tot ze dat eens bij de verkeerde doen?
En dan de dag erna in de krant liggen bleiten dat ze slachtoffer zijn van "zinloos geweld"...

Ik weet trouwens niet wat het meest walgelijk is... Dat stuk vergif dat zulke dingen doet voor wat likes of hln die het vrolijk de wereld instuurt zodat hij meer likes krijgt en zo misschien nog anderen op ideeën brengt.

Ken je dat Waals candid camera filmpje, ergens in een winkelcentrum, waar ze een groen netje op iemands hoofd gooiden en dan rap gingen lopen ?

Een vd beste vh internet.

Dus een elektrische vuurtje maakt uw EPC slechter tijdens een controle? Dat vind ik toch maar iets vreemd.
Want ik kan dat vuurtje doodleuk bij de buurman zetten en na de controle dat gewoon terug in mijne living zetten. :fingerguns_r:

Allé ik begrijp de theorie er achter. Maar in praktijk is het gewoon een beetje idioot.

Laatst bewerkt:
Ge moet dat zelfs niet bij de buren zetten …gewoon zorgen dat Dat ergens in de kast staat .
Wat hij niet kan zien kan hem ook niet noteren . ;)
Heel dat EPC gedoe is dikke onzin volgens mij maar soit misschien dat sommige mensen er een leidraad aan hebben voor hun stookkosten .

Een elektrisch vuurtje geeft een slechtere score maar zet je airco (warmtepomp lucht-lucht) dan verbeterd uw score .
Is uw woning dan daardoor energie zuiniger ?????

Een elektrisch vuurtje geeft een slechtere score maar zet je airco (warmtepomp lucht-lucht) dan verbeterd uw score .
Ik zie het al voor mij
- Je plaatst om te pesten 10 elektrische vuurkes in je living en je laat iemand langskomen
- Die controleur geeft u label F want 10 elektrisch vuurkes!
- Je haalt die weg en je dient officieel klacht in (alweer om te pesten)

Wat gaat die controleur dan doen? Die zit in de shit want niemand gaat geloven dat een living zo vol staat met zoveel vuurtjes.
Bovendien heeft de klant ondertussen die vuurtjes ook weggehaald dus het bewijs daarvan is weg.
Dus wat doet die controleur? Die denkt: Wat ne fucking asshole van een klant en hij stelt om er van af te zijn gratis een nieuw EPC op met label A :D

Ik trek het nu ferm in het belachelijke maar dit is toch gewoon zo? :rofl:

Ik vind EPC zeker een meerwaarde maar NIET voor producten of items die letterlijk weggenomen kunnen worden. Dat is gewoon dikke onzin.

Ik ben eigenlijk wel vrij zeker dat ze in de context van een EPC-keuring "elektrische vuurkes" gaan zien als vaste toestellen of als dat de enige verwarming is in een ruimte, bvb een badkamer waar alleen dat staat en geen chauffage/vloerverwarming/...
Als gij gewoon CV hebt met radiatoren maar uw living staat vol stralerkes net als die keurder daar is gaat die daar geen rekening mee houden.
Die keuren adhv uw installatie, de normale vaste toestand van het huis, niet wat op dat moment toevallig uw huidige setup is he

Ja maar ze zijn de mensen aan het pushen om elektrisch te verwarmen want ze willen gas en mazoutverwarming onmogelijk maken .Achtereen de mensen met een hout of pelletstoof ook nog wat koeioneren en dan als je elektrisch verwarmt ….ja meneer dat is niet echt zuinig héé ….misschien wem milieuvriendelijker maar zuiniger ???

Deze middag zou PostNL hier aan de deur een nieuwe gsm afleveren waarvoor ik moest tekenen voor ontvangst.
Ik zie postNL de oprit oprijden en ga naar de deur. Vent stapt uit, belt niet en zet het pakketje langs de deur en rijd weg.
Op de site van postNL staat zijn 'OK' voor ontvangst...???
Lijkt er dus op dat ik geen gsm heb gehad want ik heb niks getekend...
Klacht indienen en een tweede gsm erbij

Ge moet dat zelfs niet bij de buren zetten …gewoon zorgen dat Dat ergens in de kast staat .
Wat hij niet kan zien kan hem ook niet noteren . ;)
Heel dat EPC gedoe is dikke onzin volgens mij maar soit misschien dat sommige mensen er een leidraad aan hebben voor hun stookkosten .

Ik vind het ook Dikke bullshit in sommige gevallen. Onlangs eens een EPC rapport gezien van appartement van 2003 via familie die zich afvroeg waarom de EPC zo hoog was. Alles qua isolatie was onbekend volgens degene die het EPC opgesteld had. (en dus wordt er waarschijnlijk een schatting gedaan van Isolatie?) Na 1 telefoon en 1 mail had ik de bouwplannen gekregen via de syndic en kon ik perfect achterhalen waar en hoeveel geïsoleerd was. Dikke klucht in vele gevallen inderdaad.

Terug
Bovenaan