Jouw "what tha f%ck?!?" momentje van de dag!

Allez, op wa slaagt da nu eigenlijk nog "cyber kleding deals"? :wtf:

8dybp8E.png
 
Ik krijg hier nog geen stekje als moderator (hint),
wat zou ik dan in de politiek mijn kans gaan krijgen :p :D
Ah ik ben wel "actief" moderator (sinds vele jaren) en ex-admin. Maar niet op beyondgaming :D

Ik denk dat veel mensen schrikken als ze lezen dat ik mod ben (of misschien niet).

Om mod te zijn moet je 100% neutraal zijn (Zotte Makila kuren zijn aldus uitgesloten) en moet men je 100% kunnen vertrouwen.
Het is geen éénvoudige job en er komt meer bij kijken dan je zou denken. (Eerlijkheidshalve raad ik die job niet echt aan lol)
 
Laatst bewerkt:
Ontvang vandaag een mail:


Dag Coolguy,

We zien dat je een Telenet-mailbox hebt, waarop je al meer dan 2 jaar niet meer hebt ingelogd. Dergelijke vergeten mailboxen hebben vaak nog oude wachtwoorden, waardoor ze minder veilig zijn.

Om die reden verwijderen we vanaf 15 november 2023 alle Telenet-mailboxen die in de afgelopen 2 jaar niet gebruikt werden.

Je mailbox toch behouden?

Meld je vóór 15 november 2023 aan op je mailbox via Telenet Webmail. En verstuur een e-mail naar [email protected] of gewoon naar jezelf.


:wtf:
 
Om mod te zijn moet je 100% neutraal zijn (Zotte Makila kuren zijn aldus uitgesloten) en moet men je 100% kunnen vertrouwen.
Het is geen éénvoudige job en er komt meer bij kijken dan je zou denken. (Eerlijkheidshalve raad ik die job niet echt aan lol)
Ik ben in een ver verleden nog mod geweest en ik zou dat nooit meer willen doen :laugh: Kroop toen echt best veel tijd in, zeker als je rekent dat wij toen team meetings hadden om de zoveel tijd (via chat).
 
M'n bazin overhoren die me staat zwart te praten tegen een collega. :tongue:
Fantastisch. En het is een contract vaste termijn dus denk niet dat ik zomaar weg kan.
 
ik weet niet wat ik erger vind, Snoop die stopt met smoren, of Snoop die claimt te stoppen met smoren als reclame-stunt.
nu ja, hij heeft ook wat lijnen ingerapt op een plaat van Ian Thomas, dus veel #gangsta had die al niet meer.
IMG_2511.jpeg


Die heeft al lang voor het geld gekozen, waarbij hij zijn “smoke weed everyday” imago wat uitbuit.
 
Ontvang vandaag een mail:


Dag Coolguy,

We zien dat je een Telenet-mailbox hebt, waarop je al meer dan 2 jaar niet meer hebt ingelogd. Dergelijke vergeten mailboxen hebben vaak nog oude wachtwoorden, waardoor ze minder veilig zijn.

Om die reden verwijderen we vanaf 15 november 2023 alle Telenet-mailboxen die in de afgelopen 2 jaar niet gebruikt werden.

Je mailbox toch behouden?


Meld je vóór 15 november 2023 aan op je mailbox via Telenet Webmail. En verstuur een e-mail naar [email protected] of gewoon naar jezelf.

:wtf:
En vandaag:

Oeps, er stond een foute datum in onze e-mail. We proberen het nog eens.


Zal meer een WTF momentje van een telenet medewerker geweest zijn :)
 
Ontvang vandaag een mail:


Dag Coolguy,

We zien dat je een Telenet-mailbox hebt, waarop je al meer dan 2 jaar niet meer hebt ingelogd. Dergelijke vergeten mailboxen hebben vaak nog oude wachtwoorden, waardoor ze minder veilig zijn.

Om die reden verwijderen we vanaf 15 november 2023 alle Telenet-mailboxen die in de afgelopen 2 jaar niet gebruikt werden.

Je mailbox toch behouden?


Meld je vóór 15 november 2023 aan op je mailbox via Telenet Webmail. En verstuur een e-mail naar [email protected] of gewoon naar jezelf.

:wtf:
Ik heb er eentje gekregen van UPS deze week. Dat bleek effectief waar te zijn. Ik vermoed dat bovenstaande een scam is of was dit echt? Want zo'n auto deletes gebeuren dus wel.

Maar de truk is van nooit op de link in de email te klikken maar rechtstreeks in te loggen. Dan is het veilig.
 
Terug
Bovenaan