Jouw favoriete taart / vlaai

Hier op het werk trakteert iedereen met vlaai voor zijn/haar verjaardag.
Ik kan alleen maar vaststellen dat de volgorde hier is
1 .Frangipane taart -> zo ongeveer op tegen de tijd dat ze in stukken gesneden is
2. Knobbeltjes taart met crème haalt de middag niet.

Van de rest (kriekenvlaai, appel, rijsttaart) kan je nog tot een stuk in de namiddag een stuk nemen.
 
Een favoriete taart moeten kiezen is toch een beetje zoals uw favoriete kind moeten noemen, dat gaat niet hé.

Ik heb heel wat taarten waarmee je mij plezier kan doen ... de speculoos-appel-bladerdeegtaart die mijn vrouw bakt moet ik mij altijd inhouden om niet instant alles meteen op te eten, de tarte Jeanne appeltaart is instant nostalgie, zelfde voor een goeie ouderwetse kriekentaart (zonder pudding!). Citroen/limoentaarten zijn ook altijd winners (onlangs een "(virgin) mojito" taart gemaakt, fan-fucking-tastic). Bavarois-taarten en lichte fruittaarten, kom ook maar af. Van sommige chocoladetaarten kan ik me ook ziek eten. Frangipanetaart zie ik hier ook regelmatig vernoemd worden, da's ook een goddelijke klassieker natuurlijk. En hey, een gezonde :unsure: worteltaart, daar kan je mij ook altijd plezier mee doen.


Ik ben dan weer geen fan van taarten met veel banketbakkersroom.
 
Ik ben van daar idd :love: . De beste van de streek!
eens gehoord dat die rijstepap in de mergelgrotten rijpt ofzoiets, alleszins iets met de grotten?

Mijn favoriete gebied trouwens, ik wandel daar enorm vaak.

En daarna ene blauwe Chimay in den apostel :love:
 
eens gehoord dat die rijstepap in de mergelgrotten rijpt ofzoiets, alleszins iets met de grotten?

Mijn favoriete gebied trouwens, ik wandel daar enorm vaak.

En daarna ene blauwe Chimay in den apostel :love:

Dat klopt:
 
  • Leuk
Waarderingen: Musk
Terug
Bovenaan