Jeugdvoetbal

700k voor een jongen die nog een paar jaar afstaat van de eerste ploeg is gewoon te veel. Bij Ajax zal hij dat ook niet krijgen in principe.

Voor de rest gaat hij naar die ene club die je nu gewoon een nog betere keuze dan Anderlecht kan noemen, het is niet anders.

Enfin, deze gaat het maken hoor. Hij is echt té goed. En geen pure oogkleppendribbelaar of zo.
 
Ik geloof er niks van dat Ajax 700k per jaar gaat betalen. Maar ik kan mis zijn natuurlijk.

Dat vragen ze wellicht ook gewoon niet aan Ajax. Hij wil gewoon graag voor Ajax tekenen en heeft bij zichzelf nagedacht voor welk bedrag hij eventueel toch zijn droom om bij Ajax te spelen wil laten varen. Dat was blijkbaar 700k. Bij Ajax zal hij wellicht genoegen nemen met 250-300K en wat prestatiegerichte bonussen die zijn salaris doen oplopen na x-aantal selecties.
 
Genk gisteren in de Youth League 1-1 gespeeld tegen Liverpool. Na penalty's er jammer genoeg uit, maar er mag toch sprake zijn van een geslaagde campagne. 1B lijkt binnen voor de beloften. Het is dus uitkijken naar hoe deze selectie zich kan ontwikkelen en wie er naar de A-kern kan doorstoten. Oyen is voorlopig een succes en hopelijk kunnen ook andere jongens zich volgend jaar tonen.
 
1-0 voor Genk. Nemeth troeft de keeper van Anderlecht af in de lucht en kopt de bal binnen.
 
Verdienstelijke match. 1-1 denk ik wel verdiend voor beiden. Wel een zwakke scheidsrechter.
 
Ik ben toch best tevreden dat de dubbele pet van Vandenhaute in zijn eigen gezicht is ontploft :p

HLN zei:
Marwane (oudste zoon, noot van de Niklas) deed daarvoor ervaring op bij het makelaarskantoor Let’s Play. Niet toevallig het bureau waar Bounida in de portefeuille zat. Toen was Wouter Vandenhaute nog niet de sterke man van Anderlecht, maar was hij mede-eigenaar van Let’s Play. Op dat moment werden ook concrete contacten tussen Bounida en Ajax gelegd. “Vandenhaute is toen samen met Marwane op bezoek geweest op het jeugdcomplex De Toekomst”, zegt Urbain Haesaert (80). De voormalige meesterscout van Anderlecht werkte in die tijd voor Ajax. “Ze hebben een rondleiding gekregen. Leerkrachten van de school hebben hun visie op de opleiding naast het veld gegeven - de club vindt niet alleen een diploma belangrijk, maar ook de mogelijkheid om verder te studeren. Dat vonden de Bounida’s heel interessant.”
Vandenhaute ging samen met Marwane naar Amsterdam als vertegenwoordiger van de speler. In januari 2021 verkocht hij zijn aandelen in Let’s Play en werd hij voorzitter van Anderlecht. In die functie deed hij er alles aan Bounida in Brussel te houden. Niet meer in de stoel naast de oudste broer, maar tegenover hem. Dat maakte de onderhandelingspositie van paars-wit niet gemakkelijker.
 
Ik ben toch best tevreden dat de dubbele pet van Vandenhaute in zijn eigen gezicht is ontploft :p
Dus Bounida zijn broer heeft ook nog gewerkt in het makelaarskantoor van Vandenhaute ?
Kunt toch nie zeggen dat die familie totaal geen kansen heeft gekregen

Maja voor 700.000€ per jaar, verder moeten we het niet gaan zoeken denk ik
Zullen wel zien wat er van terecht komt, zou leuk zijn moest hij een topcarriere maken en ook voor de rode duivels uitkomen later
 
Dus Bounida zijn broer heeft ook nog gewerkt in het makelaarskantoor van Vandenhaute ?
Kunt toch nie zeggen dat die familie totaal geen kansen heeft gekregen

Maja voor 700.000€ per jaar, verder moeten we het niet gaan zoeken denk ik
Zullen wel zien wat er van terecht komt, zou leuk zijn moest hij een topcarriere maken en ook voor de rode duivels uitkomen later
Ik moet wel zeggen dat Ajax ook geen slechte keuze is om u te ontwikkelen. Goede opleiding en leuke competitie om u te ontwikkelen.
 
Ik ben toch best tevreden dat de dubbele pet van Vandenhaute in zijn eigen gezicht is ontploft :p
VDH heeft geen dubbele pet gehad, toen hij voorzitter werd verkocht hij zijn belangen in dat bureau.

Los daarvan, dat is een smeuig verhaal enzo maar de waarheid is complexer, Bounida heeft familie in Amsterdam en als hij nu de club verlaat had hij dat even goed voor een andere club kunnen doen als het niet Ajax was geweest.
 
Leuke wedstrijd tussen Anderlecht en Genk gisteren, Genk was wat sterker en won met 3-4 nadat Anderlecht 3 keer op voorsprong kwam. Verdiende kampioen uiteindelijk. Onze verdediging (+ Verbruggen) was echt lamentabel. Misten met Sadiki, Debast, Lissens en een Sardella of Kana die dan vaak meedoen veel te veel kwaliteit. Lapage - kleinzoon van Van Himst - komt veel te kort, in Ferrara zie ik het ook niet zo. En op het middenveld liep draaischijf Arnstad er niet bij, ik vermoed sparen om zondag mee in de kern te zitten.
Bij Genk vielen Monamay (15!) en Nemeth mij in positieve zin op.
 
Leuke wedstrijd tussen Anderlecht en Genk gisteren, Genk was wat sterker en won met 3-4 nadat Anderlecht 3 keer op voorsprong kwam. Verdiende kampioen uiteindelijk. Onze verdediging (+ Verbruggen) was echt lamentabel. Misten met Sadiki, Debast, Lissens en een Sardella of Kana die dan vaak meedoen veel te veel kwaliteit. Lapage - kleinzoon van Van Himst - komt veel te kort, in Ferrara zie ik het ook niet zo. En op het middenveld liep draaischijf Arnstad er niet bij, ik vermoed sparen om zondag mee in de kern te zitten.
Bij Genk vielen Monamay (15!) en Nemeth mij in positieve zin op.
Ik vond vooral El Khannous bij ons sterk.
 
Terug
Bovenaan