Bij mij was de beste helemaal in het begin van carrière als IT consultant -> gesolliciteerd bij Cegeka, gesprek was in minder dan 5 minuten gedaan want de poppemie van HR was niet blij omdat ik niet in kostuum was.
Achteraf héél content dat dat niet doorgegaan is want bij ander consultancy boite begonnen en superjob gehad daar met heel veel interessante projecten in verschillende bedrijven.
Kan me niet voorstellen (behalve big 4) dat kostuum tegenwoordig nog verwacht wordt?
Ik denk dat ze bij MBB tegenwoordig minder strict zijn qua dresscode dan bij de Big 4, toch op basis van de mensen die ik ken die daar (nog) werken. Al hangt het ook sterk af van het land en de industrie waarin de klanten zich bevinden.
@mac-bc : Je kan je voorbeeld ook omkeren, eigenlijk had de persoon aan wie je die vraag stelde een reminder moeten zetten om je dat antwoord te bezorgen

Structuur helpt zeker bij project management, maar een groot deel is ook "getting things done". Genoeg project managers gekend die 80% van hun tijd en energie besteedden aan het magische plan, liefst in kleurrijke powerpoints maar er niets van terecht brachten tijdens het uitvoeren van dat plan...
We zullen zien zeker?
).