Pompi
Active member
Tijdje geleden gecontacteerd geweest door een partij die oude hardware aankoopt.
Okay waarom niet, we smijten wel veel gerief weg dat nog wel voor iemand zou kunnen dienen..
Alle smeten, de hardwareprijsstijgingen maken het nu wel de moeite waard om een extra jaar uit een laptop te halen.
Toevallig komt er nu een lot desktops van een jaar oud naar boven waar we van af moeten.. firma word verkocht, overnemen wil geen desktops..
We spreken hier over 64GB ram, XEON processor, dikke graka.. als ge dat vandaag nieuw wilt kopen, én ge vind al iemand die het u kan verkopen, dan betaalde €4000 per stuk.
"ja we bieden €300 per stuk"
"da's echt veel te weinig"
"ahja ik had nog niet gecheckt voor hoeveel we die zouden kunnen verkopen"
"misschien moete dat eerst eens doen en een realistisch bod uitbrengen"
toch eens kunnen lachen vandaag.
Toegegeven, als ik daarop hap dan heeft zij nen héél goeien bonus deze maand.
Okay waarom niet, we smijten wel veel gerief weg dat nog wel voor iemand zou kunnen dienen..
Alle smeten, de hardwareprijsstijgingen maken het nu wel de moeite waard om een extra jaar uit een laptop te halen.
Toevallig komt er nu een lot desktops van een jaar oud naar boven waar we van af moeten.. firma word verkocht, overnemen wil geen desktops..
We spreken hier over 64GB ram, XEON processor, dikke graka.. als ge dat vandaag nieuw wilt kopen, én ge vind al iemand die het u kan verkopen, dan betaalde €4000 per stuk.
"ja we bieden €300 per stuk"
"da's echt veel te weinig"
"ahja ik had nog niet gecheckt voor hoeveel we die zouden kunnen verkopen"
"misschien moete dat eerst eens doen en een realistisch bod uitbrengen"
toch eens kunnen lachen vandaag.
Toegegeven, als ik daarop hap dan heeft zij nen héél goeien bonus deze maand.