rubenvb
Well-known member
Oi mateke, zo gan we ier nie beginnen e.wildvreemden die u met "vriend" aanspreken, ik moet het toch ook niet hebben zene.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oi mateke, zo gan we ier nie beginnen e.wildvreemden die u met "vriend" aanspreken, ik moet het toch ook niet hebben zene.
Daar is mijne kameraad al se. Wat die gisteren gedacht moest hebben aan het einde van zijn shift:Ah, daar is mijne kameraad weer se.
Oh jawel.ma da kan nu toch ni?![]()
Oh jawel.
Voorlopig nog maar 1 keer vandaag. maar ze zijn ook nog maar een goei 45 minuten bezigweer paswoord vergeten?

Op een gegeven moment zegt ge toch gewoon neen tegen zo een mensen?Voorlopig nog maar 1 keer vandaag. maar ze zijn ook nog maar een goei 45 minuten bezig![]()
Een collega van mij heeft eens 'ezel123' als tijdelijk password gekregen van de IT helpdeskBeste meneer Spast.
Hoewel onze regels doorgaans duidelijk zijn en weinig ruimte laten voor afwijkende maatregelen, maak ik voor u een uitzondering en heb ik volgend paswoord aangemaakt voor u.
Gelieve dit op een papiertje te noteren én dit papiertje met plakband (2 stukjes aub!) onderaan uw klavier vast te maken.
Het door mij gekozen paswoord is FUCK6666.
Vriendelijke groeten
Carrion.

waarom ? Het vult de uren en doet het er toe waar die mee gevuld worden zolang het in uw jobbeschrijving zit?Op een gegeven moment zegt ge toch gewoon neen tegen zo een mensen?
Verschil tussen eenmalig, tweemaal iets doen en 56 keer hetzelfde moeten oplossen voor 1 (achterlijk) persoon.waarom ? Het vult de uren en doet het er toe waar die mee gevuld worden zolang het in uw jobbeschrijving zit?
Ik moet straks een harde schijf gaan vervangen, letterlijk gewoon er uit nemen en de andere er in. Niks anders nodig. Waarom? Klant wil het zelf niet doen. Ok dan, 1.5 uur rijden, 1 uur on-site, 1,5 uur terug.
Vermoord door de mensen die naast hem moeten zitten waarschijnlijk...Ik heb ‘m de hele dag niet meer gehoord. Volgens mij is hij dood.![]()
Dan kan hij zijn wachtwoord eens onthouden, is het weer niet goed.Ik heb ‘m de hele dag niet meer gehoord. Volgens mij is hij dood.![]()
Mijn theorie lijkt mij plausibeler.Dan kan hij zijn wachtwoord eens onthouden, is het weer niet goed.

Of hij is gaan beklag doen bij jouw verantwoordelijke omdat jij er voor zorgt dat hij zijn paswoord altijd vergeet omdat hij dat steeds opnieuw moet veranderen...Mijn theorie lijkt mij plausibeler.![]()
Laat hem maar doen. Ik heb 2 weken verlof dus ik hoor het dan wel!Of hij is gaan beklag doen bij jouw verantwoordelijke omdat jij er voor zorgt dat hij zijn paswoord altijd vergeet omdat hij dat steeds opnieuw moet veranderen...
Ik hoop dat je hem jouw GSM nummer hebt gegeven voor wanneer hij zijn paswoord nog eens vergeten is?Laat hem maar doen. Ik heb 2 weken verlof dus ik hoor het dan wel!