Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

ik heb ooit 1 zien passeren met 2 opties in de meerkeuze

none of the above
all of the above

maar geen andere mogelijkheden :lol:
 
Heeft dan toch weinig zin dat je 80% moet halen als je gewoon 13 keer kan proberen tot je boven die 80% uit steekt. :thinking:
Dat is altijd zo bij interne trainingen.
Normaal is het simpeler en krijg je feedback welke vragen fout waren, maar hier was dat niet het geval (enorm moeilijk om dan te weten wat je fout doet als er meerdere opties correct zijn bij een bepaalde vraag).
Er was ook een mand van 20+ vragen waaruit er steeds 10 uit worden gekozen.

Dus uiteindelijk gewoon in een excel bijgehouden wat ik altijd heb geantwoord per vraag en zo heb ik kunnen afleiden welke vragen ik met grote zekerheid juist of fout had.


En dat allemaal terwijl mijn normale werk gewoon bleef liggen :angry:
 
Dat is altijd zo bij interne trainingen.
Normaal is het simpeler en krijg je feedback welke vragen fout waren, maar hier was dat niet het geval (enorm moeilijk om dan te weten wat je fout doet als er meerdere opties correct zijn bij een bepaalde vraag).
Er was ook een mand van 20+ vragen waaruit er steeds 10 uit worden gekozen.

Dus uiteindelijk gewoon in een excel bijgehouden wat ik altijd heb geantwoord per vraag en zo heb ik kunnen afleiden welke vragen ik met grote zekerheid juist of fout had.


En dat allemaal terwijl mijn normale werk gewoon bleef liggen :angry:
Goh, dan wordt het uiteindelijk gewoon een spelletje van vragen van buiten leren toch.
Gewoon genoeg repetities tot je alle vragen kent, de antwoorden evt. opzoeken & beantwoorden.

In die context moet je zelfs de inhoud v/d studie niet eens kennen/doornemen.

Als men de juiste antwoorden ook nog aanduid bij een fout antwoord kan ik mij goe voor stellen dat je er snel vanaf bent.
Gewoon niet kijken naar de inhoud, gewoon random klikken, just antwoord krijgen & onthouden/noteren -> Opnieuw starten & gewoon de aangeduide antwoorden aanvinken.
Beetje manueel een 'machine learning algoritme' spelen dus. :sneaky:
 
Achterlijke interne verplichte training die niet eens relevant is voor mijn functie...
Moet minstens 80% halen en er wordt niet eens feedback gegeven over welke vraag fout was beantwoord.
Daarnaast veel meer focus op semantiek in plaats van kennis
Eindelijk komt die jarenlange ervaring op Pol & Actua van pas!
 
Blijkbaar staat er hier nog ene multifunctional printer op gans de plateau

Kostenbesparen oké, maar nu heb ik dus de keuze tussen terug aan men bureau wat te zitten koekeloeren ofwel wat ongemakkelijke geforceerde smalltalk met de new guy die aan het afdrukken is.
Maar alle brieven moeten wel voor xx uur klaar liggen hoor :wallbash:
 
open office valt allemaal wel mee maar de vrouwen kunnen hun mond niet houden voor langer dan 5 min. Opt einde van de dag weet ik wat ze gisteren allemaal hebben gedaan dit en dat, om zot van te worden.
 
open office valt allemaal wel mee maar de vrouwen kunnen hun mond niet houden voor langer dan 5 min. Opt einde van de dag weet ik wat ze gisteren allemaal hebben gedaan dit en dat, om zot van te worden.
Same here, en ze zitten natuurlijk bijna allemaal op m'n eiland..het enige moment dat ze hun bakkes houden is tijdens de lunch en dan nog...ik heb nochtans verschillende keren gezegd dat het me stoort, vooral als ik aan het bellen ben
 
open office valt allemaal wel mee maar de vrouwen kunnen hun mond niet houden voor langer dan 5 min. Opt einde van de dag weet ik wat ze gisteren allemaal hebben gedaan dit en dat, om zot van te worden.

Het zijn niet alleen vrouwen. Onze mannelijke CFO is de ergste in heel ons bedrijf, die kan gerust koffieklets van een half uur à een uur houden op de gang.
Niet echt een ergernis voor mij, maar ik hoop dat hij dat niet met zijn Finance mensen doet tijdens drukke periodes...
 
open office valt allemaal wel mee maar de vrouwen kunnen hun mond niet houden voor langer dan 5 min. Opt einde van de dag weet ik wat ze gisteren allemaal hebben gedaan dit en dat, om zot van te worden.
Hier is het vaak omgekeerd, wat soms wel jammer is.
 
Randdebielen hier. Bellen voor een wachtwoord reset, vanwege verouderd systeem moet het wachtwoord 4 letters en 4 cijfers zijn. Ik reset het zodat ze een nieuwe wachtwoord kunnen kiezen. 5 minuten later bellen ze terug omdat ze hun wachtwoord meermaals fout hebben ingegeven en hun account terug disabled is.

Hoe dom moet je zijn om op 5 minuten tijd uw zelfgekozen wachtwoord, welk al aan 0,0 security vereisten moet voldoen, te vergeten.

Fyi, dat specifiek systeem is volledig afgesloten van het internet. Vooraleer iedereen hier zot wordt. :unsure:
 
Randdebielen hier. Bellen voor een wachtwoord reset, vanwege verouderd systeem moet het wachtwoord 4 letters en 4 cijfers zijn. Ik reset het zodat ze een nieuwe wachtwoord kunnen kiezen. 5 minuten later bellen ze terug omdat ze hun wachtwoord meermaals fout hebben ingegeven en hun account terug disabled is.

Hoe dom moet je zijn om op 5 minuten tijd uw zelfgekozen wachtwoord, welk al aan 0,0 security vereisten moet voldoen, te vergeten.

Fyi, dat specifiek systeem is volledig afgesloten van het internet. Vooraleer iedereen hier zot wordt. :unsure:
Ma gvd, weeral diezelfde sus die belt dat 'm zijn wachtwoord vergeten is.
 
Maar dit geloof je toch niet. 2 minuten later hangt 'm weer aan de telefoon.

Die is toch met mijn voeten aant spelen, dat kan niet anders.
Kan hij niet zijn wachtwoord zichtbaar ipv verborgen zetten terwijl hij het ingeeft? Of copypasten? Misschien iemand met worstenvingers die gewoon niet kan typen zonder continu fouten te maken.
 
Terug
Bovenaan