Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar meerdere antwoorden zijn mogelijk, moet ik het dan aanduiden of niet?![]()
![]()
"Kost" omvat al de rest, dus dat aanduiden zou voldoende moeten zijn![]()
Heeft dan toch weinig zin dat je 80% moet halen als je gewoon 13 keer kan proberen tot je boven die 80% uit steekt.Maar meerdere antwoorden zijn mogelijk, moet ik het dan aanduiden of niet?
Aargh mijn hoofd gaat ontploffen
Na 13 pogingen is het gelukt

Dat is altijd zo bij interne trainingen.Heeft dan toch weinig zin dat je 80% moet halen als je gewoon 13 keer kan proberen tot je boven die 80% uit steekt.![]()

Goh, dan wordt het uiteindelijk gewoon een spelletje van vragen van buiten leren toch.Dat is altijd zo bij interne trainingen.
Normaal is het simpeler en krijg je feedback welke vragen fout waren, maar hier was dat niet het geval (enorm moeilijk om dan te weten wat je fout doet als er meerdere opties correct zijn bij een bepaalde vraag).
Er was ook een mand van 20+ vragen waaruit er steeds 10 uit worden gekozen.
Dus uiteindelijk gewoon in een excel bijgehouden wat ik altijd heb geantwoord per vraag en zo heb ik kunnen afleiden welke vragen ik met grote zekerheid juist of fout had.
En dat allemaal terwijl mijn normale werk gewoon bleef liggen![]()
Eindelijk komt die jarenlange ervaring op Pol & Actua van pas!Achterlijke interne verplichte training die niet eens relevant is voor mijn functie...
Moet minstens 80% halen en er wordt niet eens feedback gegeven over welke vraag fout was beantwoord.
Daarnaast veel meer focus op semantiek in plaats van kennis
Of misschien komt de examinator wel van hier.Eindelijk komt die jarenlange ervaring op Pol & Actua van pas!

Same here, en ze zitten natuurlijk bijna allemaal op m'n eiland..het enige moment dat ze hun bakkes houden is tijdens de lunch en dan nog...ik heb nochtans verschillende keren gezegd dat het me stoort, vooral als ik aan het bellen benopen office valt allemaal wel mee maar de vrouwen kunnen hun mond niet houden voor langer dan 5 min. Opt einde van de dag weet ik wat ze gisteren allemaal hebben gedaan dit en dat, om zot van te worden.
Ik ben er nog geen tegengekomen alleszins, ik lig meestal alleen in de soepkomLigt er soms een titel in de soepkom?
open office valt allemaal wel mee maar de vrouwen kunnen hun mond niet houden voor langer dan 5 min. Opt einde van de dag weet ik wat ze gisteren allemaal hebben gedaan dit en dat, om zot van te worden.
Hier is het vaak omgekeerd, wat soms wel jammer is.open office valt allemaal wel mee maar de vrouwen kunnen hun mond niet houden voor langer dan 5 min. Opt einde van de dag weet ik wat ze gisteren allemaal hebben gedaan dit en dat, om zot van te worden.

Op 't einde van de dag weet iedereen wat jij gedaan hebt de dag voordien?Hier is het vaak omgekeerd, wat soms wel jammer is.

HahaOp 't einde van de dag weet iedereen wat jij gedaan hebt de dag voordien?![]()

Ma gvd, weeral diezelfde sus die belt dat 'm zijn wachtwoord vergeten is.Randdebielen hier. Bellen voor een wachtwoord reset, vanwege verouderd systeem moet het wachtwoord 4 letters en 4 cijfers zijn. Ik reset het zodat ze een nieuwe wachtwoord kunnen kiezen. 5 minuten later bellen ze terug omdat ze hun wachtwoord meermaals fout hebben ingegeven en hun account terug disabled is.
Hoe dom moet je zijn om op 5 minuten tijd uw zelfgekozen wachtwoord, welk al aan 0,0 security vereisten moet voldoen, te vergeten.
Fyi, dat specifiek systeem is volledig afgesloten van het internet. Vooraleer iedereen hier zot wordt.![]()
Maar dit geloof je toch niet. 2 minuten later hangt 'm weer aan de telefoon.Ma gvd, weeral diezelfde sus die belt dat 'm zijn wachtwoord vergeten is.
Maar dit geloof je toch niet. 2 minuten later hangt 'm weer aan de telefoon.
Die is toch met mijn voeten aant spelen, dat kan niet anders.
Kan hij niet zijn wachtwoord zichtbaar ipv verborgen zetten terwijl hij het ingeeft? Of copypasten? Misschien iemand met worstenvingers die gewoon niet kan typen zonder continu fouten te maken.Maar dit geloof je toch niet. 2 minuten later hangt 'm weer aan de telefoon.
Die is toch met mijn voeten aant spelen, dat kan niet anders.