Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Mensen die echt geen schaamte kennen. Iemand trakteerde met koffiekoeken, één per persoon gerekend omdat we toch met een aanzienlijk deel zijn. Zelfs nota bene een blad bijgeplaatst om vriendelijk te vragen slechts één koek te nemen, zodat de rest van de collega's ook iets hebben.

Zie je daar enkelen zonder enige schroom 2 tot 3 koffiekoeken op hun bord laden en ostentatief naar binnen spelen.

Echt :Wtf:
 
Mensen die echt geen schaamte kennen. Iemand trakteerde met koffiekoeken, één per persoon gerekend omdat we toch met een aanzienlijk deel zijn. Zelfs nota bene een blad bijgeplaatst om vriendelijk te vragen slechts één koek te nemen, zodat de rest van de collega's ook iets hebben.

Zie je daar enkelen zonder enige schroom 2 tot 3 koffiekoeken op hun bord laden en ostentatief naar binnen spelen.

Echt :Wtf:
Dat is overal denk ik.
Bij ons eclairs als je verjaart, een team van amper 12. Altijd is er een die er 1 opeet ter plekke en nog een meeneemt naar zijn werkplek. Toevallig ook altijd dezelfde. Als we dan als wederdienst onze lege blikjes in zijn zak waarin hij zijn eten bewaart steken, gaat hij klagen op de bureau. Hij krijgt dan wel van de baas standaard de vraag hoeveel eclairs hij gepakt heeft. :unsure:
 
Op mijn vorig werk heb ik daarom gestopt met trakteren. Toen werkte ik nog in shifts en ik had de late shift. Ik leg smiddags als ik toekom iets om te trakteren (lees: genoeg snoep om bijna 200 man iets te laten hebben). Onze shift had pauze om 17u en er lag gvd niks meer voor mijn eigen ploeg.

Verklaart ook waarom ze allemaal zo vet waren als een walrus door hun traag metabolisme of slecht werkende schildklier.
 
Op mijn vorig werk heb ik daarom gestopt met trakteren. Toen werkte ik nog in shifts en ik had de late shift. Ik leg smiddags als ik toekom iets om te trakteren (lees: genoeg snoep om bijna 200 man iets te laten hebben). Onze shift had pauze om 17u en er lag gvd niks meer voor mijn eigen ploeg.

Verklaart ook waarom ze allemaal zo vet waren als een walrus door hun traag metabolisme of slecht werkende schildklier.
Ik heb er daar geweten die op een jaar 20kg bijkwamen, maar zichzelf een actieve werknemer vonden. Als je aan de overkant van straat een broekenwinkel opende voor onbestaande maten, werd je op slag steenrijk. Dat was daar idd wel zot hoeveel er daar rondliepen met "een beetje" overgewicht. :lol:
 
Ik heb er daar geweten die op een jaar 20kg bijkwamen, maar zichzelf een actieve werknemer vonden. Als je aan de overkant van straat een broekenwinkel opende voor onbestaande maten, werd je op slag steenrijk. Dat was daar idd wel zot hoeveel er daar rondliepen met "een beetje" overgewicht. :lol:
Er is daar 1 die in haar verhalen op Instagram apero zette bij een foto met 5 immens grote ribben op de bbq voor 2 personen. Ik vraag me af wat die dan nog als maaltijd gegeten hebben.

En ook 1 die express nog eens 10kg bij kwam op haar immens overgewicht omdat je dan terug kon krijgen voor een maagverkleining.
 
Er is daar 1 die in haar verhalen op Instagram apero zette bij een foto met 5 immens grote ribben op de bbq voor 2 personen. Ik vraag me af wat die dan nog als maaltijd gegeten hebben.

En ook 1 die express nog eens 10kg bij kwam op haar immens overgewicht omdat je dan terug kon krijgen voor een maagverkleining.
Was dat die barbiepop? Want die weegt nu plots wel 50kg minder.
Voor er kritiek komt op vrouwonvriendelijkheid: die verkleedt zich dus effectief in een barbiepop. :unsure:
 
Ma gvd, weeral diezelfde sus die belt dat 'm zijn wachtwoord vergeten is.
Zou het niet kunnen dat er iets mis is met de ingestelde toetsenbordlayout?
Bijvoorbeeld dat het op qwerty staat op het Windows loginscherm, maar dan op azerty springt eenmaal ingelogd? Of omgekeerd? Is perfect mogelijk en kan zeker de oorzaak zijn van dit soort gedoe. Maar dan moet je natuurlijk ter plaatse gaan kijken hoe ze hun nieuw wachtwoord intikken (en hoe het systeem dit registreert).
 
Zou het niet kunnen dat er iets mis is met de ingestelde toetsenbordlayout?
Bijvoorbeeld dat het op qwerty staat op het Windows loginscherm, maar dan op azerty springt eenmaal ingelogd? Of omgekeerd? Is perfect mogelijk en kan zeker de oorzaak zijn van dit soort gedoe. Maar dan moet je natuurlijk ter plaatse gaan kijken hoe ze hun nieuw wachtwoord intikken (en hoe het systeem dit registreert).
Alles is qwerty in het bedrijf. En alle pc's die door users met dergelijke functie gebruikt worden zijn volledig dichtgetimmerd met vrijwel elke optie en functionaliteit disabled. Dus niet mogelijk dat die naar azerty springt. Hier is het echt gewoon een schoolvoorbeeld van pebkac.
 
Onze IT-dienst; lol, weet je wat leuk zou zijn? Het is hoogzomer, verlengd weekend, veel collega's zijn voor een (lange) tijd met verlof, laten we de mailboxen migreren naar de Cloud.

:sop:
 
Er is weer iemand in geslaagd van per ongeluk een mail te sturen naar een groep users (2000+ mensen) in plaats van naar 1 individuele persoon.

Het resultaat laat zich al raden: 25 knuppels die het nodig vinden van REPLY ALL te doen dat dit bericht precies toch niet voor hen is: THANKS GUYS, DAT HADDEN WE NA DE 3DE REPLY ALL NAMELIJK NOG STEEDS NIET DOOR :wallbash:

On the plus side: mijn post-vakantie mailbox ziet er ineens een stukje minder dramatisch uit :unsure:
 
Terug
Bovenaan