Flauw hoor om ze dan maar eikels te noemen…(buiten die externe eikels met hun "superieure" macbooks durven nogal eens moeite hebben :') )
Het ligt dan trouwens vaak gewoon aan die dongle en niet aan het toestel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flauw hoor om ze dan maar eikels te noemen…(buiten die externe eikels met hun "superieure" macbooks durven nogal eens moeite hebben :') )
Username checks out(buiten die externe eikels met hun "superieure" macbooks durven nogal eens moeite hebben :') )
Mijn eerste week van 3 weken verlof is bijna om.
Elke dag om 5.30 opgestaan om op het werk nog wat leveringen te gaan helpen om daarna te gaan verbouwen voor mezelf.
De verbouwing schuift niet op naar mijn zin. Straks heb ik heel mijn verlof gewerkt + augustus word de drukste maand van het jaar op het werk en ik weet nu al dat ik er vermoeid aan begin…

Grüsjes von Heinrich BerlinerbolfrankfurterführerVandaag mail gekregen van iemand met de meest Duitse naam ooit, en dan ook nog eens gothisch lettertype in de handtekening
![]()

Het forum mag hier toch op zijn minst Comic Sans hebben in de lettertypes?![]()
Ja en dan gaat die persoon sturen: "kunt ge mij eens bellen daarover?"Maar die info doe je toch niet telefonisch... daar heeft die nu toch helemaal geen boodschap aan. Dat zet je op een mail. En als die dan meer wil weten dan zal die u wel bellen of je vraagt even wanneer je hem er even over mag bellen....
Dat is zoals dat sales u zou opbellen en zeggen dat er in de toekomst mogelijks een interessant project in uitvoering gaat en u dan van naadje tot draadje de inhoud ervan gaat doorgeven.
Dat is voor u op dat moment leuke randinfo voor de toekomst. Maar niets waar je op dat moment u tijd gaat aan spenderen.
Denk dat het een kwestie van aanpak is, ik prefeer email met bondige uitleg en opvolgen met gesprek dan omgekeerd.Ja en dan gaat die persoon sturen: "kunt ge mij eens bellen daarover?"
Heb ik talloze keren meegemaakt. Vandaar eerst bellen en dan via mail, teams, CRM, whatever.
Yup, dat is wat de hackers ook aansprakHier zijn we omgeschakeld naar Barco's.
Dat is toch wel een heel gemak hoor, zijn investering meer dan waard.
gewoon dongle insteken en op de ronde knop drukken om te presenteren. speakers/microfoon van de zaal word automatisch opgepikt
Zijn aannemer belde misschien ?Die arrogantie van Sales, dat blijft mij toch keer op keer verbazen.
Ik bel zelf naar die kerel voor een lead. (Geen probleem hoor, graag gedaan). Begin het potentieel project wat uit te leggen. Plots zonder boe of ba: "Mac-bc, ik ga je even onderbreken: mag ik je direct terugbellen?"
Ik verbouwereerd: "Euh... ja..."
Nog voor ik mijn laatste "a" uitsprak: "Dank uuuu" BAM neergelegd, nog voor hij zijn laatste "u" uitsprak.
Euh, ok?!
Ik hoop dat hij mij op die manier heeft geparkeerd voor een inkomend telefoontje voor de toezegging van een gigantisch project waarvan de beslissingsnemer binnen 5 minuten voor 3 weken op verlof vertrekt naar een onbewoond eiland, want elk ander telefoontje kon toch gerust 2 minuten wachten zodat ik tenminste nog mijn uitleg kon afmaken, contactgegevens doorsturen en klaar zeker? Niet?!
En zelfs dan nog kun je nog vlug even de "superdringende" reden zeggen voor je ophangt?
De enige telefoongesprekken die ik op dergelijke manier zou parkeren, zou een privé-telefoongesprek zijn terwijl ik een inkomende professionele telefoon zou krijgen.
Doet me wat denken aan meetings waarbij de tegenpartij voor het minste telefoontje de meetingroom uitloopt zonder boe of ba. Jaja, superstoer allemaal om te doen alsof je het zoveel drukker hebt dan de ander maar je kan ook gewoon uw gsm afduwen en later terugbellen. Of je minstens eventjes excuseert voor de hoogdringendheid van dat inkomend telefoongesprek.
Elementaire beleefdheid, noemt dat.
Zijn aannemer belde misschien ?
Geef toe, na 7 mails, 12x bellen en 5 weken wachten zou jij ook alles laten vallen om die te spreken
Funny cause it's true.Hier raden ze u aan om dat zelf te kopen ...Hier krijgen mensen zo'n USB-C Mini dock mee naar huis voor die zaken.
Jij bent tijdelijk als een soort externe consultant directeur a.i. of hoe zit dat?Inmiddels week geleden het nieuws gekregen dat mijn directieteam (alletwee internen) een coup gepleegd heeft in mijn school.
Behoorlijk zwaar binnengekomen, als externe was het al een hels jaar in Coronatijden om binnen te rollen. Maanden hun mond niet open gedaan en nu... Het bestuur heeft me wel een verlenging aangeboden om het één en ander recht te trekken waar mogelijk.
De verraders,ik bedoel, andere directieleden weigeren oplossingsgericht mee te denken maar verwachten wél dat ik al mijn eigen (reeds beperkte) verlof ga spenderen aan het klaarmaken van de personeelspuzzel naar volgend jaar toe.
Absolute kutsituatie. De leerkrachten hebben me niks misdaan en zouden het hardste geraakt worden door een weigering van mijn kant. Aan de andere kant, echt 0,0 motivatie voor dit titanenwerkje over, ik kan elke seconde veranderen in the Hulk. Uiteraard kan ik wel mijn verlenging uitzitten na de vakantie maar de leerkrachten en leerlingen gaan niet beter worden van een interne oorlog. What.a.world.