Mulan
Well-known member
Wat heeft hij er eigenlijk mee te winnen om te liegen?nog geen reactie..
maar ja, hij is dan ook busy in een meeting hé
een meeting die zelfs niet in zijn agenda staat
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heeft hij er eigenlijk mee te winnen om te liegen?nog geen reactie..
maar ja, hij is dan ook busy in een meeting hé
een meeting die zelfs niet in zijn agenda staat
Hier is het zo gortig nog niet maar al wel mensen heel vrij met uren weten om gaan.Wij wisselen af met de collega's wie die dag op kantoor is. Ik heb mijn vaste dagen maar uitzonderlijk ben ik er vandaag ook es because reasons.
Nu zie ik in de groepchat van onze dienst dat een collega meldt dat ie op kantoor is. Die kerel is hier gewoon niik zit al een uur rechtover hem aan zijn bureau en daar is zelfs nog geen rugzak of jas gedeponeerd. Aan het koffiemachien was ie net ook niet. En raar genoeg staat zijn auto ook niet op zijn plek
sebiet nog es vragen in de groepschat waar hij juist zit![]()
Uiteindelijk lopen zo'n mensen toch vroeg of laat eens tegen de lamp?Hier is het zo gortig nog niet maar al wel mensen heel vrij met uren weten om gaan.
Ik was er om 8u, dik half uur alleen gezeten en dan effe weg van m'n plaats. Collega had het ni goe door en om 16u staat die recht, pakt z'n spullen en zegt "ah, da's toch het voordeel van hier vroeg te zijn, dan kunt ge ook op tijd vertrekken".
I was like: hmm, zo heel vroeg waart ge hier toch ni hoor.

Wat heeft hij er eigenlijk mee te winnen om te liegen?
Grijs?Dat laatste irriteert me ook.
Heb al vaak de neiging gehad om een hogedrukreiniger te vragen.
Sommige schijten precies turbo beton.
Ik weet niet hoe groot het bedrijf is. Maar is bij mij bij de klant ook al eens voorgevallen. Maar dat was een giga bedrijf (genre J&J dorp in Beerse). In zo'n gevallen kan iemand wel degelijk op kantoor zijn, maar gewoon niet op de gewoonlijke plaats.Wij wisselen af met de collega's wie die dag op kantoor is. Ik heb mijn vaste dagen maar uitzonderlijk ben ik er vandaag ook es because reasons.
Nu zie ik in de groepchat van onze dienst dat een collega meldt dat ie op kantoor is. Die kerel is hier gewoon niik zit al een uur rechtover hem aan zijn bureau en daar is zelfs nog geen rugzak of jas gedeponeerd. Aan het koffiemachien was ie net ook niet. En raar genoeg staat zijn auto ook niet op zijn plek
sebiet nog es vragen in de groepschat waar hij juist zit![]()
Ik weet niet hoe groot het bedrijf is. Maar is bij mij bij de klant ook al eens voorgevallen. Maar dat was een giga bedrijf (genre J&J dorp in Beerse). In zo'n gevallen kan iemand wel degelijk op kantoor zijn, maar gewoon niet op de gewoonlijke plaats.
Ik wil het niet goedpraten, hoor ;-)250+ people affiliate kantoor waarvan 90% home office doet en alles is hier open-office. Enkel IT is vast onsite voor dagelijkse operations met een beurtrol.
Ik had 'm al moeten zien zitten.
Ja, maar ik bedoel waarom zegt hij er wél te zijn? Verplicht x-dagen aanwezig maar van thuis uit aan het werken in de plaats?Niet in de file moeten staan.
Ja, maar ik bedoel waarom zegt hij er wél te zijn? Verplicht x-dagen aanwezig maar van thuis uit aan het werken in de plaats?
Late lunch, sorry, Tom, de vergadering liep wat uit!volgens mij zit ie nu in de auto![]()

13/05 aangifte PB gedaanJe kan zelf zien wie je gegevens heeft opgevraagd op https://www.ibz.rrn.fgov.be/nl/rijksregister/mijn-dossier/
Ik heb een keer een gemeente gevraagd waarom ze mij hadden opgezocht. Het antwoord was: 'Een medewerker had de verkeerde naam ingetypt.'

Idem bij mij, maar dan enkel in de maand dat ik aan het wachten was op de uitslag van een corona test.Ik heb echt elke maand een immens pak hits (20 in sommige maanden) door één of andere overheidsinstantie...
Wtf... Is dat gelogd iedere keer je zelf inlogt bij één of andere instantie van de overheid (eBox, belanstingdienst, ... noem maar op of moet ik verder zoeken?)
Verder ééntje die van Fluvius komt, zal te maken hebben met het aanmelden van mijn zonnepanelen.