Hoofdoorzaak gevonden danIdem bij mij, maar dan enkel in de maand dat ik aan het wachten was op de uitslag van een corona test.
Elke aanmelding in CoZo (ik keek om het halfuur ofzo) is een nieuwe hit zo blijkt ;-)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoofdoorzaak gevonden danIdem bij mij, maar dan enkel in de maand dat ik aan het wachten was op de uitslag van een corona test.
Elke aanmelding in CoZo (ik keek om het halfuur ofzo) is een nieuwe hit zo blijkt ;-)

)"zet dat eens" -> "voeg dat eens toe", "plaats dat eens"Grammatica blijft toch moeilijk in mails voor sommigen. Is is geen alternatief voor eens! (@Sir.Killalot zet dat eens bij in uw tag als Nederlandse les)
Om nog maar te zwijgen over het fantastische Engels dat ik soms zie voorbij komen:
Which -> witch
Sync -> sink
Placed -> plaist

Grammatica blijft toch moeilijk in mails voor sommigen. Is is geen alternatief voor eens! (@Sir.Killalot zet dat eens bij in uw tag als Nederlandse les)
Om nog maar te zwijgen over het fantastische Engels dat ik soms zie voorbij komen:
Which -> witch
Sync -> sink
Placed -> plaist

Mijn ergernis: mensen die niet-dringende vragen via Teams chat sturen ... als ik een mail krijg kan ik die in de juiste folder zwieren om wanneer het past te behandelen, maar Teams is één en al chaos met alle verschillende persoonlijke chats, tags, team updates etc.
Echt classic Microsoft brol-tool.
Ok.Mensen die niks van feedback geven via mail: hatelijk!
gewoon een ok is al genoeg voor mij. Hoeveel moeite kan het zijn?
En zeker als het mensen zijn waarvan je weet dat ze al es vaker iets durven vergeten. Dan moet ik weer gaan zagen of dit/dat al gebeurd is.
Toch iemand die tussen de lijnen leest. Thanks nestor!
Beste,
Ik moet iets kwijt, want ik erger me extreem hard aan een collega (X) en kan er nergens anders (anoniem) over ventileren. Er is een collega van mij die telkens alles veel te veel in vraag stelt en te veel communiceert waar die mee bezig is, op het irritante af. Al staat er A, vraagt die nog of het zeker niet B is.
Bijvoorbeeld:
Vrijdag was die er niet. We moeten tegen woensdag een check-up van iets doen. Ik bereid dat op vrijdag voor door het werk te verdelen in een schema. Concreet heb ik in een Excelsheet een taakverdeling opgemaakt, met aangeduid wie wat moet doen de komende dagen. Ik heb via mail de instructies doorgestuurd naar die collega, die letterlijk neerkomen op: "Ik heb het werk verdeeld. Verricht de controles voor de onderdelen waar jouw naam bij staat". Die sheet zegt per contractnummer exact welke controles er moeten gebeuren en wie (dus één van onze namen) deze controles zal uitvoeren. Duidelijker kan niet.
Ik vermijd bewust woorden die enige twijfel kunnen veroorzaken (misschien, liefst, graag, ...) om extra duidelijk te zijn.
Nu heb ik vandaag al drie berichten gekregen van collega X in de trant van: "Is het dan goed als ik de zaken behandel waar *naam collega X* bij staat".
Die persoon is één van de redenen waarom ik blij zal zijn als ik binnen nu en een paar maanden van team veranderd ben. Dan steek je tijd in een extreem duidelijke communicatie, en dan moet je dat nog eens gaan verduidelijken.
Edit: en op het moment van schrijven krijg ik een nieuw bericht: "Ik zie dat kolom Y van contract Z niet in orde is. Zet ik deze check dan op Niet OK?"
Fuck dit.
Eerder mensen die een tool niet gebruiken waarvoor het dientMijn ergernis: mensen die niet-dringende vragen via Teams chat sturen ... als ik een mail krijg kan ik die in de juiste folder zwieren om wanneer het past te behandelen, maar Teams is één en al chaos met alle verschillende persoonlijke chats, tags, team updates etc.
Echt classic Microsoft brol-tool.
Bij ons is da gelijk telkens als er (weeral eens) enen ne kleinen heeft gemaakt. De laatste jaren al regelmatig van dat geweest.CEO heeft een nieuwe bouw neergezet en nu vraagt HR om een bijdrage te storen om hem te feliciteren met een attentie. Like wut?
Hier ook elke keer. AlsBij ons is da gelijk telkens als er (weeral eens) enen ne kleinen heeft gemaakt. De laatste jaren al regelmatig van dat geweest.
't Is optional, dus ik doe er over 't algemeen niet mee mee.
Al zeker niet omdat het doorheen corona regelmatig was voor mensen waar ik nog niet de naam van herkende, laat staan zou herkennen op straat.