1 scherm daar kom ik niet mee toe hoor.
Nu werk ik met 3 schermen actief bij mij thuis. Mijn 17" laptop scherm in de midden + 2 24" externe schermen.
En euuuh ... onder corona kom ik bij niet veel klanten meer, maar ik heb jaar & dag consultancy gedaan en oh boy ... ik heb veel voor gehad dat ze u gewoon in een of andere meeting room laten zitten & dat ge dan maar uw ding moest doen.
Dat met een 14"? Heeeeeeck no.
Alsook ... voor de EliteBooks zie ik enkel een 15" optie (ale 15,6 ... dus bijna 16 zeker). Heeft blijkbaar ten minste wel een numeriek keyboard, dus da's ne 'plus'.
Oh well, 't zijn ondertussen dus geen HP's meer voor ons.
Anekdote ...
Ik heb 2j bij een klant gezeten waar ik de laptop van daar moest bezigen ... een HP 14" 'zakdoek'.
Jah ... daar ben je dus effectief niets mee eh. Da's mss OK als je af & toe eens uwe OneNote moet open zetten of iets in die'n aard, maar verder moest je daar toch niet veel mee uit steken. Ik werkte enkel op die machine zonder scherm in meeting rooms, maar dat was genoeg om de beperkte handigheid direct te merken.
Op de bureaus stonden er dan dockings & 2 schermen (24/27, dunno anymore).
Laptop zelf stond daar dan, wat uit de weg, aan de kant v/d tafel. Ik had mijnen Outlook daar dan op gezet om toch dat scherm nog een beetje nut te geven.
Dus met die 2 externe schermen werd dat 'werkbaar'.