Muscleduck
Well-known member
Telefoneren naar leveranciers. Meestal zeer simpel. Direct de goeie aan de lijn. Vandaag was het iets minder:
- Hallo bij leverancier
- goeiemiddag, Muscleduck hier van bedrijf, mijn collega ... uitleg over probleem
- *deer in headlights* ik verbind u door
- hallo bij ander bedrijf
- goeiemiddag ik belde naar bedrijf 1 voor probleem met hun product maar ze sturen mij nu door naar u
- ik verbind u door naar bedrijf 1
En daar hoor ik dan niks meer.
Ik bel dus terug, krijg diezelfde deer in headlights aan de lijn, en ineens heeft ze veel meer uitleg nodig. Ik doe dus mijn uitleg waarvoor ik bel maar nu is ze (deer in headlights)² want het is duidelijk dat ze er geen hol van snapt. Soit, uiteindelijk toch bij de juiste persoon terecht gekomen.
- Hallo bij leverancier
- goeiemiddag, Muscleduck hier van bedrijf, mijn collega ... uitleg over probleem
- *deer in headlights* ik verbind u door
- hallo bij ander bedrijf
- goeiemiddag ik belde naar bedrijf 1 voor probleem met hun product maar ze sturen mij nu door naar u
- ik verbind u door naar bedrijf 1
En daar hoor ik dan niks meer.
Ik bel dus terug, krijg diezelfde deer in headlights aan de lijn, en ineens heeft ze veel meer uitleg nodig. Ik doe dus mijn uitleg waarvoor ik bel maar nu is ze (deer in headlights)² want het is duidelijk dat ze er geen hol van snapt. Soit, uiteindelijk toch bij de juiste persoon terecht gekomen.

Allé, ik weet dat de meeste bedrijven soms kunnen aanvoelen alsof je op de kleuterschool zit, maar dat terzijde 

Zoiets doet ge toch niet. Als het u dan toch zo stoort, vraag dan aan die collega of hij die niet mee naar huis wil nemen. Toch wel wat een degout gekregen van die 2 personen hierdoor.