Oldskooler
Well-known member
Meer managers verholen achter schijndrukte dan nog competent intern doevolk.
Consultants die overal de macht grijpen.
Diploma's die tegenwoordig uit draaiautomaten komen.
Nu rustig nog de collapse afwachten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer managers verholen achter schijndrukte dan nog competent intern doevolk.
Waarom zou het collapsen?Meer managers verholen achter schijndrukte dan nog competent intern doevolk.
Consultants die overal de macht grijpen.
Diploma's die tegenwoordig uit draaiautomaten komen.
Nu rustig nog de collapse afwachten.
Bedrijfsbeleid blablabla". 
Migratie naar Windows 11. Verloopt vlotjes, allemaal geen probleem, maar dat oude contextmenu (rechtermuisklik) in Explorer mis ik wel.
Ticketje aangemaakt om dat via een aanpassing in het register terug naar de oude versie te brengen; antwoord van it: "lol, neeBedrijfsbeleid blablabla".
Ok, ik snap het, maar toch![]()
Goh, niet noodzakelijk.Ik ga ervan uit dat je bij een kleiner bureau zit, werk je dan vooral met kleinere klanten?
Ik zie zeker de waarde van een consultant die een team versterkt met specifieke expertise. Maar een volledig team dat vooral uit consultants bestaat? Dat lijkt me vragen om problemen.

Ja, maar dat is één klik te veel imo. Op zich is het maar één klik, maar het is het principe: vroeger werkte dat goed. Nu moet je er extra moeite voor doen.Heb je die show more options onderaan niet bij rightclick?
Goh, ge kunt nu wel niet verwachten dat IT u gaat toelaten om random registry hacks te laten doen als ge geen local admin zijt up uwe laptop.Ja, maar dat is één klik te veel imo. Op zich is het maar één klik, maar het is het principe: vroeger werkte dat goed. Nu moet je er extra moeite voor doen.
Shift + rechtermuisknop geeft hetzelfde resultaatwerkte
Momenteel een volledig team van consultants. Gelukkig een vrij ervaren team (minimum 'echte' ervaring is voor alle collega's 10+ jaar) dat zijn verantwoordelijkheid neemt dus dat valt nog wel mee.Ik ga ervan uit dat je bij een kleiner bureau zit, werk je dan vooral met kleinere klanten?
Ik zie zeker de waarde van een consultant die een team versterkt met specifieke expertise. Maar een volledig team dat vooral uit consultants bestaat? Dat lijkt me vragen om problemen.
Juist, eerder een volledig statische toestand waarbij niks nog werkt, niemand nog verantwoordelijkheid neemt, ongeacht hoeveel middelen er men nog tegenaan gooit.Waarom zou het collapsen?
Of hoe te laten weten dat je een pessimist tot in de kist bent.Juist, eerder een volledig statische toestand waarbij niks nog werkt, niemand nog verantwoordelijkheid neemt, ongeacht hoeveel middelen er men nog tegenaan gooit.
Zie maar naar de nmbs. Een verdubbeling van het aantal directieleden, en de innesteling van consultants. Betere service ver te zoeken.
Alles wordt zoals de nmbs.
Bwa, ik ben best optimistisch.Of hoe te laten weten dat je een pessimist tot in de kist bent.
Wat we mateloos stoort bij zowel W11 als recentere Server versies: je hebt al die oude menu's maar je moet eerst door zo'n vervelende tussenlaag voor je ze te zien krijgt. Voor veel zaken gebruik ik commandline/Powershell maar als ik dan in zo'n menu zit, is het wel elke keer vloeken.Migratie naar Windows 11. Verloopt vlotjes, allemaal geen probleem, maar dat oude contextmenu (rechtermuisklik) in Explorer mis ik wel.
Ticketje aangemaakt om dat via een aanpassing in het register terug naar de oude versie te brengen; antwoord van it: "lol, neeBedrijfsbeleid blablabla".
Ok, ik snap het, maar toch![]()
Kijk, dat is dan toch iets wat de IT sector gemeen heeft met jouw sector: never trust what the user tells you.EDIT: dit heeft niets te maken met EGO te maken maar ik moet met verschillende instanties werken en als mensen mijn geen correctie gegevens geven dan is het mijn fout. Toen ik begon geloofde ik echt nog in de goedheid van de mensen maar mijn mentor zei al snel nooit geloven wat mensen aan de telefoon zeggen.

Dat is overal zo hoor. Zodra er ergens mensen tussen zitten krijg je wel eens wat leugens op je bord.Kijk, dat is dan toch iets wat de IT sector gemeen heeft met jouw sector: never trust what the user tells you.![]()
Welkom... Toen ik begon geloofde ik echt nog in de goedheid van de mensen ...