Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil ook nergens zeggen dat die zaken niet gebeuren. Maar ge kunt dat toch niet de minste privé tegenslag noemen hé.
Heeft dit echt verduidelijking nodig? 'Minste' betekent hier iets als 'realistisch scenario dat zomaar kan gebeuren'. Hij bedoelt de effectieve tegenslagen die lang kunnen doorwegen, niet een paar dakpannen die van je huis gewaaid zijn door stormweer, een kind dat een dagje buikgriep heeft of een bluts in de auto.Maar Cege stelde het voor alsof ouders die sterven het "minste" is dat er privé kan gebeuren, terwijl dat toch objectief gezien het ergste is wat er kan gebeuren (buiten misschien je eigen kind dat vóór u sterft), ook al overkomt het vroeg of laat iedereen.
Wel, voor mij was dat dus niet duidelijk nee. Als iemand schrijft "minste tegenslag" en dan een lijst voorbeelden geeft, ga ik er dus, raar genoeg, vanuit dat dit voorbeelden zijn van die eerdere stelling...Heeft dit echt verduidelijking nodig? 'Minste' betekent hier iets als 'realistisch scenario dat zomaar kan gebeuren'. Hij bedoelt de effectieve tegenslagen die lang kunnen doorwegen, niet een paar dakpannen die van je huis gewaaid zijn door stormweer, een kind dat een dagje buikgriep heeft of een bluts in de auto.
Maar Cege stelde het voor alsof ouders die sterven het "minste" is dat er privé kan gebeuren, terwijl dat toch objectief gezien het ergste is wat er kan gebeuren (buiten misschien je eigen kind dat vóór u sterft), ook al overkomt het vroeg of laat iedereen.

hallo daar, "ingenieursjob" 

) Alle aantekeningen weg in Google Earth. Nergens meer te vinden. 
Nog iets dat mij naast grandioze spelfouten irriteert: Op welke manier sommigen een mail versturen.Een collega die mail stuurt met het woord "uitgevoerdt" in.![]()
Ah, joepie! Mijn warranten zijn binnen! 1300 euro!
Maar dan passeert de bedrijfsvoorheffing.
Fuckers.

Tip, als het een voor jou belangrijke meeting is, altijd zeggen dat je zelf wel zal noteren en notities zal verspreiden... Zo'n zaken zijn te belangrijk om door een ander te laten opstellen.Gisteren een meeting gehad van een half uur, waarvan een van de doelstellingen was om mij te ontlasten van allerhande project management en follow-up met verschillende teams waar ik geen tijd voor kan vrijmaken en waarvan het eigenlijk ook niet aan mij zou moeten zijn om dat allemaal te blijven chasen.
Ik heb de meeting minutes vandaag ontvangen. Ik sta getagd voor 15 actiepunten. Uit een meeting van een halfuur. Ik denk dat ze bij management de meeting niet zo goed begrepen hebben.![]()
Als je op voorhand zegt "gezien dit vooral over een werkverdeling in mijn voordeel gaat zal ik de notulen opnemen als niemand daar bezwaar tegen heeft"? Zie niet precies hoe.Maar als de clou net is dat je teveel werk hebt, zou dat wel eens een verkeerd signaal kunnen sturen
Ongeacht wie de minutes maakt, een meeting hebben met als doel "workload persoon X verminderen", en dan alle acties aan persoon X toewijzen is gewoon... te onnozel voor woorden.
Zo vaag ookMijn actiepunten zijn bijna allemaal "chase x".
.Dat is nu wel mijn korte omschrijving hier, zo staat het niet in de mail.Zo vaag ook.

Een selectie-effectje van de thread zelf (als je geen kutjob hebt blijf je hier weg) en de demografie (mid-aged IT'ers die gewrongen zitten tussen incompetente juniors en demanding managers).Hier zitten toch wel een paar mensen met een echte kutjob precies. Het is echt niet overal zo jongens geloof mij![]()