Eland
Well-known member
Geen zware ergernis, gewoon weer een typisch voorbeeld van de 'alles moet nu'-mentaliteit van bepaalde mensen in dit bedrijf die hun eigen agenda niet kunnen bijhouden.
In december werd een planning voor een comité opgemaakt met vaste agendapunten voor het hele jaar. Het vindt twee keer per maand plaats. Voor 'mijn' product wordt het eerste comité van de maand een update van productgerelateerde zaken gegeven en het tweede comité van de maand een productierapportage getoond. Da's allebei een half uur werk aan opstellen van slides, dus niet onoverkomelijk.
Het jaar is nu vier maanden ver en het is de vierde keer dat ik na het doorsturen van de slides over het product voor het eerste comité van de maand van de n+2 de vraag krijg of ik ook de productierapportage kan toevoegen.
Ga die er voor de vierde keer op moeten wijzen dat dat voor het volgende comité is.
Je kan me pietluttig vinden, maar na elk comité krijgen we een mail met alle punten waar geen tijd meer voor was om ze te bespreken. Zich aan de agenda houden, is dus wel degelijk van belang.
In december werd een planning voor een comité opgemaakt met vaste agendapunten voor het hele jaar. Het vindt twee keer per maand plaats. Voor 'mijn' product wordt het eerste comité van de maand een update van productgerelateerde zaken gegeven en het tweede comité van de maand een productierapportage getoond. Da's allebei een half uur werk aan opstellen van slides, dus niet onoverkomelijk.
Het jaar is nu vier maanden ver en het is de vierde keer dat ik na het doorsturen van de slides over het product voor het eerste comité van de maand van de n+2 de vraag krijg of ik ook de productierapportage kan toevoegen.
Ga die er voor de vierde keer op moeten wijzen dat dat voor het volgende comité is.Je kan me pietluttig vinden, maar na elk comité krijgen we een mail met alle punten waar geen tijd meer voor was om ze te bespreken. Zich aan de agenda houden, is dus wel degelijk van belang.
.