Jullie weten dat ik nog mijn laatste complexe project aan het afwerken ben om op mijn CV te kunnen zetten, om daarna te veranderen van job of (hopelijk) een project zal opstarten als zelfstandige. Iets waar ik enorm naar uitkijk.
Dat complexe project had normaal moeten opgeleverd worden in januari/februari maar omwille van een juridisch geschil met een semi-overheidsbedrijf ligt de werf compleet stil voor onbepaalde tijd.
Ik zit hier gewoon met lede ogen aan te kijken hoe ik nog langer deze job moet volhouden, voorlopig zonder perspectief op de einddatum.
Tot overmaat van ramp vindt er een ingrijpende reorganisatie plaats bij onze Nederlandse activiteiten. Heel het management vliegt buiten, waarbij 70 à 80% van het uitvoerend personeel mee vertrekt. Omdat ik al de meest complexe projecten deed in België, en daarbij relevante ervaring heb opgebouwd, keek men naar mij om ook een deel van de Nederlandse complexe projecten over te nemen. Ik had daar totaal geen goesting in omdat ik het hier volledig gehad heb, maar dat kan je niet zeggen natuurlijk. En op papier ben ik inderdaad wellicht de meest geschikte persoon dus ik moest al met goede argumenten komen om het niet te doen. Ik heb enkele (praktische) eisen gesteld waar een goede reden voor te verzinnen was, in de hoop dat ze het alsnog aan iemand anders zouden gunnen. Niet dus, ze zijn akkoord gegaan met mijn eisen waardoor ik de uitverkorene ben. Joepie, feestje.
Quasi alle Nederlandse seniors zijn ook weg, buiten één. Ik ben nu volledig afhankelijk van die kerel om mij bij te staan. May God have mercy on my soul.
Dat complexe project had normaal moeten opgeleverd worden in januari/februari maar omwille van een juridisch geschil met een semi-overheidsbedrijf ligt de werf compleet stil voor onbepaalde tijd.
Ik zit hier gewoon met lede ogen aan te kijken hoe ik nog langer deze job moet volhouden, voorlopig zonder perspectief op de einddatum.Tot overmaat van ramp vindt er een ingrijpende reorganisatie plaats bij onze Nederlandse activiteiten. Heel het management vliegt buiten, waarbij 70 à 80% van het uitvoerend personeel mee vertrekt. Omdat ik al de meest complexe projecten deed in België, en daarbij relevante ervaring heb opgebouwd, keek men naar mij om ook een deel van de Nederlandse complexe projecten over te nemen. Ik had daar totaal geen goesting in omdat ik het hier volledig gehad heb, maar dat kan je niet zeggen natuurlijk. En op papier ben ik inderdaad wellicht de meest geschikte persoon dus ik moest al met goede argumenten komen om het niet te doen. Ik heb enkele (praktische) eisen gesteld waar een goede reden voor te verzinnen was, in de hoop dat ze het alsnog aan iemand anders zouden gunnen. Niet dus, ze zijn akkoord gegaan met mijn eisen waardoor ik de uitverkorene ben. Joepie, feestje.
Quasi alle Nederlandse seniors zijn ook weg, buiten één. Ik ben nu volledig afhankelijk van die kerel om mij bij te staan. May God have mercy on my soul.