En waar lees je dat dit ook van toepassing is op PC200? Ik zie het staan voor de tabaksindustrie. (wat Renegade dus zegt) Maar google zegt niks over andere sectoren (of ik zoek op de verkeerde termen).Is geen anciënniteitsverlof maar leeftijdsverlof. Is niet hetzelfde. Anciënniteit krijg je idd niet bij iedere werkgever.
---
We hebben trouwens ook geen 12 ADV dagen maar recupuren als we bij de klant werken (Volgens ons contract moeten we 38 uur presteren maar bij de klant is dat standaard 40 uur). Maar ik ga daar wel blijven voor strijden want ik vind zo'n systeem van recup berekenen voor een middelgrote firma zoals wij nu zijn, gewoon absurd. Dus 100 uur gewerkt bij de klant in augustus? Ah dan krijg ik straks 100 / 8 * 0.4 = 5 uur recupverlof erbij.

Dat is ooit ingevoerd omdat we een kleine firma waren, ADV dagen de firma veel geld zou kosten en toen begreep ik dat nog wel. Maar nu zijn we dus met +-50 collega's en we hebben nu nog steeds geen ADV maar wél dat ouwbollig idioot systeem. En het is nu niet dat de 'bench' overspoeld wordt met volk.
Het is ook erg onhandig bij de klant waar ik dan moet zeggen: Het 'kan' zijn dat ik nog tussen de 1 en 5 dagen extra verlof neem, maar als ik 'ziek' word of door omstandigheden even weg val, dan niet (zo zeg ik dit niet letterlijk maar daar komt het wel op neer).
Laatst bewerkt:
Dat is voor de IT-contactpersoon *geeft link naar intranet*"
"
" (dit heb ik niet op mail, maar uit het vervolg van het mailverkeer kan ik alleen maar concluderen dat er zo'n mail moet verstuurd zijn)