Nu het hier over tickets gaat.
Ik heb toegang nodig tot een bepaalde locatie op de netwerkschijf. Idem aan dezelfde rechten van een bepaalde collega.
Begin mei
Mail 1 => naar algemene helpdesk A: "Nee, daarvoor moet ge niet bij ons zijn

Dat is voor de IT-contactpersoon *geeft link naar intranet*"
Mail 2 => naar IT-contactpersoon die tot mijn afdeling behoort
Mail 3 => van IT-contactpersoon B naar IT-contactpersoon C: "Seg weet gij waarover dat gaat? Zegt mij niks ze, die locatie.

"
Mail 4 => van IT-contactpersoon C naar specifieke helpdesk D: "Mannekes, geeft shellshock eens toegang tot die locatie"
Mail 5 => van specifieke helpdesk D naar algemene helpdesk A: "Graag dit ticket opnemen aub"
Mail 5b => van algemene helpdesk A naar specifieke helpdesk D: "Niet voor ons

" (dit heb ik niet op mail, maar uit het vervolg van het mailverkeer kan ik alleen maar concluderen dat er zo'n mail moet verstuurd zijn)
Mail 6 => van specifieke helpdesk D naar IT-contactpersonen B en C: "Kunnen jullie shellshock toegang geven tot die locaties?" (we zijn eind mei)
...
...
...

Mail 7 => van
shellshock sukkelaar E naar IT-contactpersonen B en C: "Excuseer. Sorry dat ik leef en iets nodig heb, maar na zeven weken wachten wou ik allernederigst informeren of Jullie misschien eventueel naar dit ticket zouden willen kunnen kijken aubdankuwelmerci"
Mail 8 => van IT-contactpersoon B naar specifieke helpdesk D "Hallo, kunnen jullie kijken naar afgesloten ticket
elfendertig-twaalfenvijftig"
Vraag ik om de Steen Der Wijzen na te maken? Een medicijn tegen kanker? Een Belgische regering te vormen die het langer dan één jaar uithoudt? Moet ik soms een dier ritueel offeren? Het bloed van mijn eerstgeborene schenken?
HOE. FOKKING. MOEILIJK. KAN. ZOIETS. ZIJN?????