Dat doet mij denken aan die ene keer dat één of andere manager luid brullend afkwam waarom ik niet was komen opdagen en X collega's had laten stikken, want hij had dit al weken geleden via email verstuurd dat ik dat moest doen.Ik moet blijkbaar dinsdag een presentatie van 2 uur leiden. Manager had iedereen 3 weken geleden op de hoogte gebracht, behalve mij, de hoofdspreker.ik heb morgen en maandag verlof, dus zien dat ik dat vandaag gestructureerd genoeg krijg in mijn voorbereiding zodat het dinsdag wat efficiënt kan verlopen...
Toen bleek dat hij mijzelf in CC vergeten was, en omdat ik niet reageerd had op die email dacht hij dat ik toegestemd had.

Ja sorry dat is dan pech.
En wat als jijzelf pas volgend week woensdag verwittigd waart dat je dinsdag die presentatie moest geven? Want dat is mij dus ooit voorgevallen.Ik ben wel een pleaser, maar ik ben eigenlijk ook wel assertiever dan hoe het hier overkomt, hoor. Die presentatie dinsdag zal lukken, het is gewoon ambetant dat ik er pas zo laat over werd ingelicht, maar niets onoverkomelijk. Mocht ik echt denken dat ik niet goed voorbereid ga zijn, zou ik dat melden aan mijn manager.
Eigenlijk vind ik jou scenario gewoon identiek hetzelfde alleen was het bij jou (per ongeluk/toeval ?) nog NET op tijd, bij mij hadden ze het pas door tijdens de meeting zelf. Maar in principe vind ik dat dus echt géén verschil.
Ik weet dat je goed wil doen, maar dit is gewoon amateuristisch.
Of ze vergeten je gewoon dit te melden zoals in mijn scenarioVolgende keer krijg je die taak misschien nóg een halve dag later op je bord, of met maar half de informatie die je nodig hebt om ze voor te kunnen bereiden.

Laatst bewerkt:
ik heb morgen en maandag verlof, dus zien dat ik dat vandaag gestructureerd genoeg krijg in mijn voorbereiding zodat het dinsdag wat efficiënt kan verlopen...