Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Deze 2 zijn toch perfect normaal?- "ja hallo spreek ik met een echte persoon of nog steeds die AI bot ? "
" u spreekt met een echte persoon meneer"
" ah ja amaai zenne misschien eens doorgeven aan uwe baas dat die bot het toch niet is "
- ja ik ga verhuizen, moet ik nog iets doen.
" ja u moet een document invullen met de gevraagde gegevens en dan via het contactformulier doorsturen naar ons"
" ah en kan dat niet anders ?"
" u kunt dat ook per post opsturen"
" en gij kunt dat niet voor mij doen als ik u de gevraagde gegevens via de telefoon geef ?"
" nee meneer dat moet ook ondertekend zijn en dan verwerken wij dat"
Deze 2 zijn toch perfect normaal?
De 2e is toch maar een normale vraag van iemand die niet weet hoe jullie werken. Wat logisch is.
Bij ons al jaar en dag geen probleem dat klanten hun adreswijziging gewoon telefonisch doorgeven hoor... Wie prank callt er nu in hemelsnaam om een adreswijziging door te gevenDat 2e is niet normaal he
Elke volwassen mens weet toch intussen al wel dat je persoonsgegevens of wijzigingen niet zomaar via telefoon kan doorgeven (of zonder handtekening)
Zou nogal veel prank calls hebben om contracten aan te passen

Bij ons al jaar en dag geen probleem dat klanten hun adreswijziging gewoon telefonisch doorgeven hoor... Wie prank callt er nu in hemelsnaam om een adreswijziging door te geven![]()
Het is voor een verzekering en neen, nog geen problemen mee gehad... Dan nog, stel dat er een adreswijziging is en "de ex" draait een loer, dan krijgt de klant per mail een aangepaste polis met een aangepast adres, antwoord => "Huh? Dat is mijn adres niet...".Iemand zijn ex een loer wilt draaien bv?
Als het is voor een bv energiecontract hoop ik toch dat dat wat meer nodig is?
Hoewel ik sympathie kan opbrengen voor het eerste heeft dat weinig zin om daarover te ranten tegen iemand op de algemene klantendienst.Deze 2 zijn toch perfect normaal?

Dat is typisch een antwoord van een geavanceerde gebruiker. Die customer service bots dienen net om die stap te voorkomen.die AI bots links en rechts helpen de zaak echt niet vooruit. De 'hulp' die je er doorgaans van krijgt is nog steeds van eenzelfde bedroevende niveau van Microsofts' paperclip van 20 jaar geleden. Ze fungeren gewoon als een soort firewall, een eerste filter voor bedrijven om hopelijk al wat mensen te ontmoedigen om jullie te contacteren.

Altijd het KISS-principe hanteren; Keep It Simple, Stupid. Zo oud als de straat bijna maar ik moet er vaak aan denken. Al is het maar bij het opstellen van mails. Het is inderdaad ongelofelijk hoe sommige mensen 'iets' kunnen extraheren uit een stuk tekst dat er helemaal niks mee te maken heeft of zo niet neergeschreven staat.Heel herkenbaar.
De meeste brieven en mails die ik nu verstuur zijn telkens op maat van een kleuter.
We zeggen ook tegen elke nieuwe "Hou het zo simpel dat iemand die er niets van kent toch de inhoud zal begrijpen" en toch..
"Wij vragen u om ons dossier te herbekijken"
- Het is al bekeken, u heeft onze conclusie ontvangen
"Zou u het nogmaals willen bekijken?"
- Om welke reden? Zijn er argumenten of nieuwe toevoegingen die u wenst te doen
"Omdat ik het vraag"
We staan hier nie op de markt hè, ik doe men job in eer en geweten en ik ga niet tot een andere conclussie komen omdat jij het vraagt.
Beste Mevrouw
Bent u zelfstandige/zelfstandige in bijberoep of werkt u in loondienst. Gelieve de datum erbij te zetten bij uw keuze.

Ik ken dat gevoel.De brieven die ik opstuur ken ik bijna van buiten en het is niet normaal hoe vaak ik mensen aan de lijn krijg die van dezelfde brief er iets totaal anders van maken.
Zo smijten ze bij ons ook geld weg hoor. Publieke sector, dus er is veel schrik als het gaat over geld uitgeven. Gevolg: je koopt iets van 20 euro en mag er nog eens even veel geld in steken qua bestellen en nazorg, of soms zelfs meer.Die discussie heeft dus evenveel gekost als het issue waarover het ging![]()
Zo, maar je hebt de zaak toch met een grote glimlach kunnen afsluiten dan.Mensen lezen hun brieven niet fatsoenlijk.
Mevr belt binnen
- Mijn dossier ligt al 6 maanden bij u en ik heb nog altijd niet mijn geld gekregen. Dit kan toch NIET
- Mevr ik heb u de nodige documenten opgestuurd en u hebt die telkens verkeerd ingevuld.
- Dat is niet waar ik heb dat wel correct ingevuld, zelf mijn advocaat zegt dat dit niet meer kan.
- Okay mevr dan ga ik op basis wat u heeft ingevuld u dossier afwerken MAAR als de gegevens die u mij heeft gegeven NIET correct zijn dan mag u zich aan een serieuze creditnota verwachten.
- Oh ja meneer dat zijn wel zware woorden, euh euh ik zal u terugbellen en ik zal even zoeken naar de juiste datum
Een half uur later
Mevr belt binnen en inderdaad ze had de verkeerde datum doorgegeven. Het beste vanal is mevr heeft ook de verkeerde datum doorgegeven aan haar verzekeringsmaatschappij. Voor 3 jaar lang heeft de verzekeringsmaatschappij mevr teveel betaald.
En ge zou denken het zal waarschijnlijk een moeilijke brief zijn geweest. Dit was de vraag die in de brief stond. (ik heb de situatie wat veranderd)
Mevr heeft niet alleen de verkeerde keuze aangeduid maar ook heeft ze een verkeerde datum gegeven.
Resultaat: creditnota van €5000+
Antwoord van een attaché
Frank Vercouteren (hij/hem)
Okay ... ?