Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's ni van 'te soft'.
Wsl niet.
Ons management is daar toch te soft in.
En wsl staat er een leger advocaten klaar aan de andere kant.
En wie zet dat dan vervolgens nog op de eigen WhatsApp... Ik zou idd ook controle sturen. En sowieso ook op de laatste dag van de ziekte (binnen gewaarborgd loon).
Want een controlearts kan makkelijk of iemand echt heeft gekotst en dat het bovendien niet bewust werd opgewekt? Ook niet erg zinvol om een controlearts te sturen op de laatste dag van het attest.Wat zegt de controle arts dan die je dagelijks op haar af stuurt?
Allee, was voorzien dat ze vandaag naar kantoor kwam. Hr zou er ook zijn en dan zou ontslag volgen.
Vanmorgen een bericht dat ze nog altijd erg ziek is en ik citeer: "vermits je me zo al niet moet ga je het ook niet appreciëren dat ik het kantoor kom binnen gestrompel".
En dan, zéér bizar een story op haar whatsapp voor nauwe contacten (heb haar op geen enkele social) met een filmpje in de gang gefilmd waarop je iemand hoort kotsen op het toilet met een tekstje bij dat haar broertje haar stiekem gefilmd had terwijl ze zo ziek was.
Zo weird op zoveel niveau's.
(ik hoop hier geen zwakbegaafden mee te beledigen).Want een controlearts kan makkelijk of iemand echt heeft gekotst en dat het bovendien niet bewust werd opgewekt? Ook niet erg zinvol om een controlearts te sturen op de laatste dag van het attest.
Da's ni van 'te soft'.
Als je gaat voor het bodyshopping model ben je zelf verantwoordelijk voor die mens z'n bezetting/planning alsook voor z'n output.
Eens die mens in uw team zit is dat praktisch gesproken gewoon een intern teamlid, die je werk geeft & opvolgt zoals een interne.
Die consultancy boîte weet op zich zelfs niet eens waarmee die mens bezig is, want die zit er voor niets tussen.
Zoals eerder vermeld, je koopt in feite gewoon die mens z'n tijd. Je huurt die mens als het ware van z'n werkgever.
Net als zou je een wagen huren, waar jij dan ook verantwoordelijk voor wordt eens je er mee van den hof bolt.
Enkel de facturatie verloopt uiteraard anders & je krijgt ze ergens ook gemakkelijker buiten dan een interne.
Over 't algemeen zijn daar geen 'deliverables' aan gekoppeld aan die overeenkomst. Of toch niet in mijn ervaring.
Wil je een contract waar je betaald voor 'iets' (e.g. bepaalde deliverables), dan moet je bij IT firma's zijn die producten verkopen (al dan niet van 't schap of custom software).
.het is niet eens duidelijk of er überhaupt een attest is. Het lijkt erop dat ze zichzelf ziek verklaart en à volonté haar "verlof" verlengt.Want een controlearts kan makkelijk of iemand echt heeft gekotst en dat het bovendien niet bewust werd opgewekt? Ook niet erg zinvol om een controlearts te sturen op de laatste dag van het attest.
Het is wel duidelijk:het is niet eens duidelijk of er überhaupt een attest is.
Haar briefje was tot en met vandaag.
Korte metten als in "morgen zal ze dan een nieuwe ziekte moeten verzinnen", bedoel je?Geef die controlearts deze context mee en die zal daar wel eens korte metten mee maken.
Bij mijn vrouw (onderwijs) nochtans vrij standaard somehow. De eerste jaren dat wij samen waren is die een aantal keer eens 2 weken thuis geweest (kleuters zijn een feest) en je kon er bijna u klok op gelijk zetten... vrijdagmiddag een uurtje of 3 en die controlearts was daar:Want een controlearts kan makkelijk of iemand echt heeft gekotst en dat het bovendien niet bewust werd opgewekt? Ook niet erg zinvol om een controlearts te sturen op de laatste dag van het attest.

Ik was ma dat ook net aant afvragen, aangezien ik gewoon een aangetekende heb gekregen terwijl ik met een burn-out thuis zit...''Als ik er niet ben kunnen ze mij niet ontslaan''
Uiteraard, dat is met uwe consultant exact 't zelfste als die wagen dus.Als je een auto huurt, is dat ook met bepaalde verwachtigingen.
Gekeurd, verwachte klasse, gekuisd,...
Niet dat je achter twee weken op pad ziet dat je gehuurde auto niet gekeurd is is, de verzekering van verlopen is en een rattennest steekt waar het reservewiel zou zitten.

Ik heb het nut nooit echt begrepen.![]()