Omzet zegt weinig, wat is de winst?(we doen +30 miljoen omzet)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omzet zegt weinig, wat is de winst?(we doen +30 miljoen omzet)
een gif voor mensen die in een agile omgeving deadlines stellen:Technology director liet een half jaar geleden tegen mij vallen dat er al goedkeuring werd gegeven om het project met minstens een half jaar te verlengen omdat ze weten dat de deadline heel ambitieus is, maar dat ik dit niet verder mocht zeggen om te beletten dat er weer uitstelgedrag gaat komen bij sommige teams en dit project niet meer prioritair zou worden behandeld.
Ik bleef aan hetzelfde hoge tempo voort werken, maar die deadline blijft praktisch onhaalbaar. Intussen is hoger management compleet gedraaid en is er geen budget goedgekeurd voor een verlenging van de licentie van de oude systemen die we zijn aan het vervangen. Ergo nieuwe boodschap: just meet the deadline.
Ik mag straks voor de 5de keer op een maand tijd gelijk een kleuter ieder stuk werk dat ik op de planning zet gaan verantwoorden. Ik ben meer bezig met wat lijkt op een jury proces omdat ze dezelfde mensen blijven uitpersen in plaats van eens hun eigen rol als upper management in deze clusterfuck kritisch te bekijken en aan de oren te trekken van de mensen die zoals zo vaak in deze projecten compleet op de achtergrond blijven hangen.
Zwijg me ervan, de delivery manager kwam vandaag doodleuk af dat hij alle stories uit jira heeft geëxporteerd en in een offline excel gaat bijhouden. Die verwachten dus echt dat ik alle stories tot en met het einde van het jaar al met volledige requirements van a-z heb geschreven zodat zij tot op de minuut estimates kunnen krijgen hoe lang dit project EXACT zal duren. En als het 1 dag langer duurt dan voorzien, dan weet ik al wie ze als scapegoat gaan aanduiden.
Samengevat: overuren.Technology director liet een half jaar geleden tegen mij vallen dat er al goedkeuring werd gegeven om het project met minstens een half jaar te verlengen omdat ze weten dat de deadline heel ambitieus is, maar dat ik dit niet verder mocht zeggen om te beletten dat er weer uitstelgedrag gaat komen bij sommige teams en dit project niet meer prioritair zou worden behandeld.
Ik bleef aan hetzelfde hoge tempo voort werken, maar die deadline blijft praktisch onhaalbaar. Intussen is hoger management compleet gedraaid en is er geen budget goedgekeurd voor een verlenging van de licentie van de oude systemen die we zijn aan het vervangen. Ergo nieuwe boodschap: just meet the deadline.
Ik mag straks voor de 5de keer op een maand tijd gelijk een kleuter ieder stuk werk dat ik op de planning zet gaan verantwoorden. Ik ben meer bezig met wat lijkt op een jury proces omdat ze dezelfde mensen blijven uitpersen in plaats van eens hun eigen rol als upper management in deze clusterfuck kritisch te bekijken en aan de oren te trekken van de mensen die zoals zo vaak in deze projecten compleet op de achtergrond blijven hangen.

Weeral wachtwoord veranderen. Ik haat dat enorm. Vooral als ze zeggen dat het x aantal letters of cijfers moet afwijken van het vorige paswoord. Op den duur weet je het niet meer en schrijf je alles op (wat niet de bedoeling is) of vraag je gewoon telkens weer om het wachtwoord te resetten. Op verschillende apps kan ik inloggen met mijn vingerafdruk, kan dat niet doorgetrokken worden voor alles?
.*error* Paswoord mag niet uw eigen naam bevatten.Gewoon een generieke formule gebruiken.
Gebruik een vast deel 1 van het wachtwoord en een variabel deel 2 van het wachtwoord
Avondland-Fyodor-11111821
Avondland-Pushkin-06061799
...
En op den duur ken je de geboortedatum van al je geliefde schrijvers.
Paswoordvoorstel: 4!d!8z"s-*mxHdUinH*error* Paswoord mag niet uw eigen naam bevatten.
*error* Paswoord te lang.
@V0ndlandBeyondGaming4Evah!Paswoordvoorstel: 4!d!8z"s-*mxHdUinH
Gênant maar die gebruik ik al.Paswoordvoorstel: 4!d!8z"s-*mxHdUinH

.
Ik gebruik tegenwoordig gewoon een zin.Gewoon een generieke formule gebruiken.
Is ze ook aan het doen. Ze is onlangs op gesprek geweest bij een ander bedrijf.Als ik collega A was, was ik ook al opzoek naar iets nieuws.
My god zeg.
Ik verschiet er nog steeds van dan niet 30 van de 35 vertrekken wanneer ik jouw verhalen leesIs ze ook aan het doen. Ze is onlangs op gesprek geweest bij een ander bedrijf.
Ze heeft het geld ook niet nodig. Ze weet wat de pijnpunten zijn voor de CEO's.. ziek zijn en toch betaald worden.
Zou persoon 5 zijn die dit jaar vertrekt..op 30-35 man