taste like summer
Active member
Offtopic maar… Waren jullie niet uit elkaar en gingen jullie die nieuwbouw niet verhuren?De klote situatie waar ik nu in zit is dat ik aan het bouwen ben en we vanaf deze maand eigen middelen beginnen inzetten.
Wij hebben als koppel wel redelijk wat eigen middelen (+-230k), maar die gaan grotendeels in die woning gaan.
Ik had het er gisteren nog met de partner over. Ik zei toen "Ik weet dat ik soms soft/alles in allerlei perspectieven tracht te begrijpen en zeer meegaand ben in zaken...maar eerlijk, ik zou op dit moment letterlijk 'kust mn kloten nekeer' willen zeggen en gewoon vertrekken".
Maar die bouw houdt het tegen. Omdat wij momenteel nog niet weten of we aant einde van de rit nog 20k gaan overhouden of eerder tegen 40-50k. En ik weet dat het een luxeprobleem is..want welke gemiddelde werkmens heeft er na een bouw nog zoveel eigen middelen..true..
Maar in mijn achterhoofd heb ik altijd het scenario "Wat als ik na een jaar nog niks vind en we dan gedwongen de woning moeten verkopen door een stommiteit van mij (impulsief "kust mn kloten" zeggen)
Ik herinner mij de stoere bedrieg en Tinder verhalen precies nog.
. Een relatieproblemen is ni zo zwart/wit zoals velen denken (en ikzelf trouwens ook tot voor kort hoor)
.