Op mijn huidig werk is er nu blijkbaar iemand, die ook nochtans minimum een bachelor-diploma heeft, als het geen master is, van Marokkaans-Islamitische afkomst die gelooft dat onze volledige maatschappij in handen is van de Zionisten.

Achter de touwtjes hebben de Zionisten alles in handen. Ze zijn baas van alle media, om ons te manipuleren. En wij, de schapen, lopen er allemaal met open ogen in. Omdat we "niet kritisch genoeg zijn", uiteraard. Ook zijn de Zionisten baas van alle banken. En omdat alle overheden schulden hebben bij die banken, zijn alle overheden ook schatplichtig aan de Zionisten.
Moslimterrorisme? Dat bestaat niet want de Koran zegt dat dat niet mag. Neen, het moslimterrorisme dat bestaat uit speciale operaties in opdracht van de Zionisten opdat wij allemaal de Moslims zouden beginnen haten. 9/11, de aanslagen in Brussel, ... allemaal uitgevoerd in opdracht van.
Enzovoort enzovoort. Alles is een complot. Links is rechts. Rechts is links. Het zonlicht? Dat bestaat niet.
Pas op, en die mensen hebben stemrecht hé. Die mensen hebben niet alleen stemrecht, die draaien ook mee in professionele bedrijven en komen veel in contact met klanten. Moet ik dit melden aan mijn hiërarchie? Stel je voor dat die kerel op een loos moment zo begint te lullen tegen klanten van ons.