Werk Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Nog altijd rillingen krijg ik als ik terugdenk aan mijn vakantiejob en Q-Music elke voor- én namiddag Stupidisco van Junior Jack afvuurde. Wat een hel.

Tegenwoordig is het Radio Willy in de auto hier. Zalig. Daar draait het gewoon om muziek, zoals het moet zijn.
Imo begint willy toch ook wel wat teveel gezwets en wat te weinig muziek te zijn maar gelukkig is het nog niet zo erg als q music; mnm of stubru. Ooit een personeelslid gehad die per se q music wou, hem toch vriendelijk duidelijk gemaakt dat die zender in mijn kot niet opgezet wordt.
 
Is inderdaad niet te schatten wat je allemaal tegenkomt in wagens van klanten. Van gebruikte pampers tot een aanzienlijke zak cannabis of pillen om maar te zwijgen van auto's waar de optie assenbak niet mogelijk was dus dan maar de hele auto als deze optie gebruiken. Ook auto's met alcoholslot maar dan wel talloze lege blikjes en/of flessen alcohol in auto te vinden, helemaal top. En van die poppemiekes kan ik ook alleen maar bijtreden, die hebben allemaal op 1 of ander manier de gewoonte hun auto als vuilbak/kleerkast te gebruiken.
 
Ben ik dan de enige die z'n auto "uitmest" en zelfs stofzuigt voor hem naar de garage te brengen?
 
Neenee er zijn er voldoende die de auto in propere staat binnen brengen en dat wordt zeker geapprecieerd.
 
Weken geleden mail + brief gekregen van de grote baas dat er op Kerst en Nieuwjaar een maaltijd voorzien zal worden door het bedrijf voor iedereen. Ook de personen die in ploegen werken.

Vorige week nogmaals een mail daarover.

Daarnet van collega's gehoord dat er nu voor Kerst niets voorzien is. Voor die mensen is het nu snel snel zelf iets voorzien om toch iets of wat feestelijk te kunnen eten op het werk.

Ikzelf heb op Oudejaarsavond de nacht dus gelukkig nog wat tijd (en een collega die hotelschool gevolgd heeft die wil koken voor ons)
 
Neenee er zijn er voldoende die de auto in propere staat binnen brengen en dat wordt zeker geapprecieerd.

Zeker en vast.
En uw onderhoudsboekje klaarleggen bij onderhoud ook.
Evenals uw vorig keuringsbewijs als je binnenkomt voor een nazicht voor de keuring.
(Om te kijken of er vorig jaar opmerkingen waren die in orde gebracht moeten worden voor de huidige keuring.)
 
Is inderdaad niet te schatten wat je allemaal tegenkomt in wagens van klanten. Van gebruikte pampers tot een aanzienlijke zak cannabis of pillen om maar te zwijgen van auto's waar de optie assenbak niet mogelijk was dus dan maar de hele auto als deze optie gebruiken. Ook auto's met alcoholslot maar dan wel talloze lege blikjes en/of flessen alcohol in auto te vinden, helemaal top. En van die poppemiekes kan ik ook alleen maar bijtreden, die hebben allemaal op 1 of ander manier de gewoonte hun auto als vuilbak/kleerkast te gebruiken.
De flikkenauto's met drugshonden stinken enorm naar de wiet.
Daarin liggen lege zakjes voor te trainen en heel die voertuigen ruiken ernaar.
Anonieme voertuigen waar ik aan de zetels iets moest doen maar eerst de mitrailleurs uit hun houders moest halen.
Proefritten met de volvo's v70 van de snelwegpolitie en de peugeot's waren zalig. Aanrader voor iedereen. Wat je dan van stoten ziet is onvoorstelbaar.
Ook ooit eens aan de brabanthal een politiecontrole en ik was net proefrit doen met de volvo v70 van de federale.
Dan denk je shit, wat nu. Ik ga gewoon aanschuiven. Het zwaantje deed teken van kom maar.
Dus ik de file voorbij. Zwaantje deed goeiendag, ik deed dan maar goeiendag terug en ben verder gereden.
Had niks van papieren bij me, geen pas, rijbewijs enzoverder. Leek dat het zwaantje een klapke wou doen maarja, ben maar doorgereden...
 
Tijdens de eerste lockdown kwam het werk tussen in de telefoonkosten die we met onze privé telefoon maakten voor het werk.

Nu hebben we app om VoIP te bellen, met een pokke slechte kwaliteit, waardoor mijn cliënten mij nauwelijks verstaan. Gelukkig kan ik hun wel verstaan.

Werken in een kleine VZW kan soms heel frustrerend zijn op dat vlak.
 
Wifi-verbinding op zolder is ook al in vakantiemodus. :cautious:
Ik heb hier een goede ethernetkabel liggen, maar van IT mag er wegens beveiligingsredenen géén internetkabel op de laptop worden aangesloten. Zou ook geblokkeerd zijn op de laptop. Dus sukkel ik maar voort met twee streepkes Wifi.
 
De flikkenauto's met drugshonden stinken enorm naar de wiet.
Daarin liggen lege zakjes voor te trainen en heel die voertuigen ruiken ernaar.
Anonieme voertuigen waar ik aan de zetels iets moest doen maar eerst de mitrailleurs uit hun houders moest halen.
Proefritten met de volvo's v70 van de snelwegpolitie en de peugeot's waren zalig. Aanrader voor iedereen. Wat je dan van stoten ziet is onvoorstelbaar.
Ook ooit eens aan de brabanthal een politiecontrole en ik was net proefrit doen met de volvo v70 van de federale.
Dan denk je shit, wat nu. Ik ga gewoon aanschuiven. Het zwaantje deed teken van kom maar.
Dus ik de file voorbij. Zwaantje deed goeiendag, ik deed dan maar goeiendag terug en ben verder gereden.
Had niks van papieren bij me, geen pas, rijbewijs enzoverder. Leek dat het zwaantje een klapke wou doen maarja, ben maar doorgereden...
Bedoelt gij nu dat ge effe illegaal met een anonieme flikkenwagen op hort waart? :D
 
Die zoals hierboven hadden ze in v6 benzines en de agent vertelde dat hij in een hoge snelheidsachtervolging zat rond de 200km/u, slaagt dat spel toch ni in noodloop zeker. :ROFLMAO: Hij kon er wel mee lachen.
 
Terug
Bovenaan