Werk Je portie dagelijkse ergernissen op het werk

Binnenkort komen ze af met dit. ;)

Mijn ergernis; zijn er hier nog mensen die thuis werken en het moeten doen met Citrix? Dat is nu werkelijk brol van de bovenste categorie. Zo traag dat dat is. Maarja, dat is 'veiliger' :rolleyes:
Over het algemeen is Citrix wel zeer degelijk.
Of dacht jij dat alle bedrijven wereldwijd (en het zijn wel grote spelers) trage brol zouden gaan aankopen?
Kan ook perfect jullie infrastructuur zijn.
 
Verantwoordelijk voor Citrix hier in't bedrijf: topproduct!
Alleen geen fan van Netscaler maar daar hebt ge al client geen last van normaal gezien.
 
Over het algemeen is Citrix wel zeer degelijk.
Of dacht jij dat alle bedrijven wereldwijd (en het zijn wel grote spelers) trage brol zouden gaan aankopen?
Kan ook perfect jullie infrastructuur zijn.

Het zal wel idd de infrastructuur zijn, want ook andere collega's ervaren dit. Zowel op het thuisnetwerk als op kantoor. Op mijn werk kunnen ze wel hun geld uitgeven aan blitse communicatie en andere fancy marketingtoestanden, maar in IT-infrastructuur wordt er al jaren niet meer deftig geïnvesteerd.
 
Hier ook Citrix, werkt super vlot op een paar disconnecties per week na dat wel na 5 seconden terug in orde is.
 
Nog een "Het Eiland"-achtige ergernis waar we toch eens goed mee hebben gelachen: de nieuwe baas die afkomt met de vraag welke radiozender we het liefst op hebben staan. Een dag later komt bij met een blad af zodat we de radio dagelijks konden afstemmen zodat iedereen content was: maandag Q-music, dinsdag MNM, woensdag Radio 2, donderdag radiostilte en vrijdag Klara.

Dat was een fraaie eerste indruk.
 
Voor degene die hun wagens binnenbrengen in de garage. Kunnen jullie aub die gebruikte mondmaskers opruimen.
en leg jullie ohboekje klaar ipv in het handschoenkastje onder de gebruikte mondmaskers.
En van de huisartsenpraktijken verwacht ik meer dan die degoutante wagens dat jullie binnenbrengen. Ge kunt er champignonnen in kweken.
 
Nog een "Het Eiland"-achtige ergernis waar we toch eens goed mee hebben gelachen: de nieuwe baas die afkomt met de vraag welke radiozender we het liefst op hebben staan. Een dag later komt bij met een blad af zodat we de radio dagelijks konden afstemmen zodat iedereen content was: maandag Q-music, dinsdag MNM, woensdag Radio 2, donderdag radiostilte en vrijdag Klara.

Dat was een fraaie eerste indruk.
Ik weet al voor welke dag jij verantwoordelijk bent! :D
 
Nog een "Het Eiland"-achtige ergernis waar we toch eens goed mee hebben gelachen: de nieuwe baas die afkomt met de vraag welke radiozender we het liefst op hebben staan. Een dag later komt bij met een blad af zodat we de radio dagelijks konden afstemmen zodat iedereen content was: maandag Q-music, dinsdag MNM, woensdag Radio 2, donderdag radiostilte en vrijdag Klara.

Dat was een fraaie eerste indruk.
Welke frequentie is Radio Stilte?
 
Voor degene die hun wagens binnenbrengen in de garage. Kunnen jullie aub die gebruikte mondmaskers opruimen.
en leg jullie ohboekje klaar ipv in het handschoenkastje onder de gebruikte mondmaskers.
En van de huisartsenpraktijken verwacht ik meer dan die degoutante wagens dat jullie binnenbrengen. Ge kunt er champignonnen in kweken.
wacht tot je tot je wat bestelwagens van bouwvakkers binnen krijgt, kan je zitten zoeken tussen de sinaasappelschillen en beschimmelde boterhammen.:sick:
 
  • Leuk
Waarderingen: Avi
Als er dan toch een radio moet opstaan, sowieso Klara.
Maar gelukkig bij ons geen issue.
 
wacht tot je tot je wat bestelwagens van bouwvakkers binnen krijgt, kan je zitten zoeken tussen de sinaasappelschillen en beschimmelde boterhammen.:sick:
Die hebben we genoeg en we verdelen ook isuzu pickups. Daar moet ik geen tekeningske bij maken.
Ik denk dat zandwerker een job is dat echt bestaat.:thinking: Wij hebben ook okkazie's van de kustwacht, ge weet als ge aan zee zijt en ge hebt zand in uw reet. Awel, nen oto heeft dat ook. Dat zand zit overal.
Maar vuil en schimmel enzo, das allemaal ni zo erg. Toch ni in verhouding met dat virus.
Oja, en gelieve ni op ulle stuur te niezen voor dat ge de wagen binnenbrengt. Ik zie dat zene, al die spatten op de airbag en instrumentenpaneel. :cool:
Wat ons ook opvalt, hoe knapper het poppemieke dat de wagen bestuurd, hoe groter de stal in de wagen. Lijkt wel omgekeerd lineair. Gaande van verpakkingsafval tot gedragen strings.
 
Laatst bewerkt:
Nog een "Het Eiland"-achtige ergernis waar we toch eens goed mee hebben gelachen: de nieuwe baas die afkomt met de vraag welke radiozender we het liefst op hebben staan. Een dag later komt bij met een blad af zodat we de radio dagelijks konden afstemmen zodat iedereen content was: maandag Q-music, dinsdag MNM, woensdag Radio 2, donderdag radiostilte en vrijdag Klara.

Dat was een fraaie eerste indruk.
Als nieuweling (zelfs als leidinggevende) me daar nu meteen gaan moeien en alles gaan documenteren... beetje bizar inderdaad!
Maar ik kan me wel inbeelden dat dit soort zaken (welke radiozender, stand van de verwarming/airco, gordijnen open/toe, ...) vaak voer voor wrevel en discussie op de werkvloer zijn hoor, mensen zijn rare wezens soms 😅. Je zal dan maar leidinggevende zijn van een diverse groep waarin over zoiets banaals een stevige discussie ontstaat...
 
Als nieuweling (zelfs als leidinggevende) me daar nu meteen gaan moeien en alles gaan documenteren... beetje bizar inderdaad!
Maar ik kan me wel inbeelden dat dit soort zaken (welke radiozender, stand van de verwarming/airco, gordijnen open/toe, ...) vaak voer voor wrevel en discussie op de werkvloer zijn hoor, mensen zijn rare wezens soms 😅. Je zal dan maar leidinggevende zijn van een diverse groep waarin over zoiets banaals een stevige discussie ontstaat...

Op mijn vorig werk stond steevast MNM op want dat was de 'beste' zender en had 'altijd' 'goede' muziek.
Nog nooit zo snel moordneigingen gekregen.

'En we hebben een telefoontje van Dave. Dave je zit in de auto, kan je vertellen wat je aan het doen bent?'
'Ha ja Peter, ik zit ekik in de file hé, gelijk alleman'
'Wauw, geweldig Dave. Dave, welk plaatje wil je horen'
'Ah, pak maar *insert willekeurig grijsgedraaid kutnummer uit de laatste MNM TOP40 'HITS' dat die dag nog maar elfendertig keer is gedraaid* want dat hoor ik graag'
'Dat is inderdaad een goed nummer Dave. Sta jij net als Dave in de file of wil je iets met ons delen, stuur een SMS, tweet met de hashtag 'MNM', of laat het ons weten via de epp'

:sick::sick::sick::sick::sick:
 
Op mijn vorig werk stond steevast MNM op want dat was de 'beste' zender en had 'altijd' 'goede' muziek.
Nog nooit zo snel moordneigingen gekregen.

'En we hebben een telefoontje van Dave. Dave je zit in de auto, kan je vertellen wat je aan het doen bent?'
'Ha ja Peter, ik zit ekik in de file hé, gelijk alleman'
'Wauw, geweldig Dave. Dave, welk plaatje wil je horen'
'Ah, pak maar *insert willekeurig grijsgedraaid kutnummer uit de laatste MNM TOP40 'HITS' dat die dag nog maar elfendertig keer is gedraaid* want dat hoor ik graag'
'Dat is inderdaad een goed nummer Dave. Sta jij net als Dave in de file of wil je iets met ons delen, stuur een SMS, tweet met de hashtag 'MNM', of laat het ons weten via de epp'

:sick::sick::sick::sick::sick:
Dat is exact mijn gevoel bij Q-music. Het dieptepunt bij die zender was dat ze het geniaal vonden om een hitlist te maken van nummers waarin "lala' werd gezongen, waarbij luisteraars en radiomakers vrolijk mee 'lala' begonnen te zingen. Sindsdien heb ik een hartstochtelijke afkeer ontwikkeld voor commerciële muziekzenders die, zoals je zelf aangeeft, enkel grijsgedraaide kutnummers spelen.
 
Dat is exact mijn gevoel bij Q-music. Het dieptepunt bij die zender was dat ze het geniaal vonden om een hitlist te maken van nummers waarin "lala' werd gezongen, waarbij luisteraars en radiomakers vrolijk mee 'lala' begonnen te zingen. Sindsdien heb ik een hartstochtelijke afkeer ontwikkeld voor commerciële muziekzenders die, zoals je zelf aangeeft, enkel grijsgedraaide kutnummers spelen.
Nog altijd rillingen krijg ik als ik terugdenk aan mijn vakantiejob en Q-Music elke voor- én namiddag Stupidisco van Junior Jack afvuurde. Wat een hel.

Tegenwoordig is het Radio Willy in de auto hier. Zalig. Daar draait het gewoon om muziek, zoals het moet zijn.
 
Terug
Bovenaan