Dat is zoals die bij mij.
Gans zijn wk-pronostiek uit de doeken aan het doen, daags nadien zag ik wel dat hij een tafel van 3.000 euro in 1x als kost geboekt had als “inrichting winkel”.
Voor de btw is > 1.000 euro d’office al een bedrijfsmiddel en qua directe belastingen kun je bezwaarlijk zeggen dat dit na 1 jaar versleten zal zijn …
Bij een andere klant waren er facturen te kort die ik moest opvragen volgens hem.
Ik doe dat en krijg die documenten binnen van de klant.
Bij 1 factuur krijg ik melding dat het een dubbele is.
Ga ik kijken: betaling stond op leverancier A, factuur stond onder nieuwe naam leverancier B.
Op overzicht openstaande posten stonden ze net niet onder elkaar, dat het exact hetzelfde bedrag is en dezelfde mededeling doet blijkbaar geen belletje rinkelen bij hem dat A wel eens gelijk zou kunnen zijn aan B.
Ipv wakker liggen van zijn pronostiek zou hij beter maken dat zijn werk in orde is.
Ik wist tot begin deze week niet eens dat het wk voetbal was
Het ambetante is dat die er is om mij te ondersteunen zodat ik geen input hoef te doen.
Ik kan echter niet vertrouwen op zijn input en moet alles dubbelchecken dus veel ben ik er niet mee.