Die geeft openlijk toe hoeveel ze verdient. iets meer dan 3000€ netto (+reeks voordelen) en ze krijgt 600€ alimentatie van haar ex...en die alimentatie wordt blijkbaar als inkomen gezien door haar bank. Alleen...die wordt maar uitbetaald tot het kind stopt met studeren...en die haar kind zit nu in het 6de middelbaar.
Die huurt nu een woning aan +-1300€/mnd en dan zegt ze zo "Ja, ik kan sparen. Ik leg ongeveer 400€/mnd aan de kant"
en ik ben dan de collega die openlijk in debat gaat...
Ik "Ja ma das 400€ met die alimentatie?"
Zij "Ja inderdaad"
ik "Dus...zonder die alimentatie zou ge op dit moment op -200€ staan?...en als ge de lening hebt lopen en GEEN alimentatie hebt..dan staat ge op min 500-600/maand?"
Zij "Ahja...zo had ik het nog ni gezien

"
Dat van haar voorstel snap ik zelf niet goed. Ze doet dat openlijk gedurende de kantooruren. En die vroeg toen mn hulp en ze heeft gewoon schriftelijk bevestigd dat ze akkoord ging met het voorstel van de bank. Ze kreeg dan al haar documenten digitaal..en daar zou blijkbaar in staan dat ze tot juli heeft om te tekenen.
Ben wat gemeen..ma ik hoop dat heel haar project faalt... Ben die haar gedrag op professioneel vlak zo beu als iets... Totaal geen leiding nemen in zaken, altijd en overal te laat komen...