Je glimlach van vandaag

Ja wel bij momenten ben ik precies alleen maar een flauw grapje. Als het toch allemaal altijd maar niks waard is, moet het voor mij ook niet zo meer.

Tip, voor een make over:

Dan ben je geen flauw grapje meer. Onder welk type grap dat ook valt. :thinking:

Stuk tand of vulling kwijt en nu zit ik daar de hele tijd aan te voelen met mijn tong. 😭
Gebeld naar de tandarts omdat ik duidelijk zenuwpijn voelde toen ik met de tandenstoker koterde... "Mag ik u straks terugbellen?"
5 minuten later: "Kan u direct doorkomen nu?"
1u later zat er al een vulling in, soms zit het ook eens mee in het leven! Ze heeft wel tot vlak naast de zenuw moeten boren (en dat heb ik gevoeld! 😭) Dus kans zit er in dat ik maandag terug moet om te ontzenuwen, maar feit dat ze gelijk zei dat dat maandag dan zal gebeuren is in tijden van tandartsschaarste ook al weer een glimlach waard! (Grote groepspraktijk)

Verwittigt iemand de politie dat ze mogen stoppen met zoeken?

9FYInNc.jpeg

Had vorig jaar voor de fun eens meegedaan aan de US Electronic Diversity Visa (waarmee je een green card kunt winnen), ik stuit nu toevallig op een bestand waar ik mijn registratiecode had bewaard dus net eens de status gecheckt (was het totaal vergeten), blijkbaar ben ik geselecteerd om het proces verder te zetten en op interview te gaan. :biglaugh: (iets van 1.7% kans op selectie als Belg)

Dus ja, ik ga dat wel doen denk ik. Geen idee of ik bij succes ook effectief naar de US zou willen verhuizen, maar niks te verliezen met een interview. Altijd wel al fan geweest van de US.

Allen naar Action trouwens. Er liggen verschillende ps4 games voor 13 euro. Ik heb last of us 2 mee en days gone. :love: er lag nog een final fantasy, far cry 4, lets dance, ghost of tsushima, en horizon zero dawn.

Allen naar Action trouwens. Er liggen verschillende ps4 games voor 13 euro. Ik heb last of us 2 mee en days gone. :love: er lag nog een final fantasy, far cry 4, lets dance, ghost of tsushima, en horizon zero dawn.

Was derjuust in den Action, can confirm dat iedereen daar was. Heel koddig Kerstgerief ook.

Vandaag na 10 jaar nog eens naar Gent geweest. Ik was na al die jaren vergeten dat ik dit best een leuke stad vind :smile:.
Buiten de standaard frustraties in het verkeer als je het halve land moet doorkruisen, dus zeker een geslaagde dag!

Ook is de onderdrukte nerd in mij volledig ontwaakt na het bezoeken van Worlds' End Comics :love:. Jammer dat er dichter bij huis geen deftige comic shop is.

Ik heb toch gene playstation 5 omdat ik er ni aangeraak. Dan is zo een ps4 deal wel altijd welgekomen, zeker omdat het games waren die op mijn verlanglijstje staan en mss tweedehands wel es ging scoren. En nu dus nieuw voor 13 eurokes.

Ik heb toch gene playstation 5 omdat ik er ni aangeraak. Dan is zo een ps4 deal wel altijd welgekomen, zeker omdat het games waren die op mijn verlanglijstje staan en mss tweedehands wel es ging scoren. En nu dus nieuw voor 13 eurokes.
Zat gisteren online op een openbare verkoop dinges in Frankrijk, PS5 voor €190 plus verzending. Alleen geen foto’s voorhanden en er stond ‘abimé’ dus vond het te riskant.

Zat gisteren online op een openbare verkoop dinges in Frankrijk, PS5 voor €190 plus verzending. Alleen geen foto’s voorhanden en er stond ‘abimé’ dus vond het te riskant.

Mijne duitse collega van finance zit mij ook altijd van die shady links door te sturen waar er mogelijks ps5 te scoren zijn.

Mijne duitse collega van finance zit mij ook altijd van die shady links door te sturen waar er mogelijks ps5 te scoren zijn.
Nee, het zijn verkopen uit faillisementen en zo, via dat officieel Frans equivalent van onze Mont de Pieté. Mr S koopt daar vaak wijn, het is legit.

Het weer van dit weekend.
Hoe vreemd het mag lijken, en hoe zeer ik iedereen de besparing op energiekosten gun door het relatief warme weer van de voorbije weken; ik hou zelf enorm van het wisselen van de seizoenen en dit kille, natte en mistige weer wat we nu hebben hoort voor mij écht bij november en daar kan ik dan ook enorm van genieten (in mijn geval door het maken van lange wandelingen door bos en veld, gevolgd door relaxen in de zetel met een boek en een kop koffie en de voetjes tegen de radiator...)

Laatst bewerkt:
Hoe vreemd het mag lijken, en hoe zeer ik iedereen de besparing op energiekosten gun door het relatief warme weer van de voorbije weken; ik hou zelf enorm van het wisselen van de seizoenen en dit kille, natte en mistige weer wat we nu hebben hoort voor mij écht bij november en daar kan ik dan ook enorm van genieten (in mijn geval door het maken van lange wandelingen door bos en veld, gevolgd door relaxen in de zetel met een boek en een kop koffie en de voetjes tegen de radiator...)
Dit, maar dan met een krachtige rode wijn. Straks nog een goed stuk vlees.

Heb er ook enorm van genoten. Wat een heerlijk herfstweer om het gezellig te maken.

Terug
Bovenaan