Je glimlach van vandaag

En nu staan al die zware dozen nog steeds in de gang want ik ben te ziek om die te verzetten :unsure:
De dozen staan in de berging, uw vrouwlief heeft zich ermee bezig gehouden want ze wist niet hoe groot de pakketten waren die vandaag binnen kwamen.

- Ik had ze beter laten staan, zo'n kleine dooskes.

Ik heb laatst een 5e reservewiel met band en nog een losse band die ik nog liggen had v e vorigge wagen die verkocht is moeten opsturen naar frankrijk.
Woog 27 kg 😅 je mocht tot 30 kg dus 😊
Paste enkel in de grote e-stepdoos die ik nog liggen had.
Ik dacht nog ,diegene die denkt een ninebot te stelen die zal teleurgesteld zijn🤣🤣

Deze morgen loop ik naar mijn wagen op de oprit. Overbuurvrouw staat haar oprit te stofzuigen terwijl alles kletsnat is door de regen.

Die werkt niet en heeft dus een absolute hekel aan blaadjes op haar oprit, waardoor die iedere dag haar oprit staat te stofzuigen terwijl ze tegen iedereen klaagt dat alle buren hun blaadjes van hun bomen in de voortuinen niet opruimen.

Van een bladblazer heeft die waarschijnlijk nog nooit gehoord, en dan nog...

...'T IS HERFST, ONNOZELE KOE.

Deze morgen loop ik naar mijn wagen op de oprit. Overbuurvrouw staat haar oprit te stofzuigen terwijl alles kletsnat is door de regen.

Die werkt niet en heeft dus een absolute hekel aan blaadjes op haar oprit, waardoor die iedere dag haar oprit staat te stofzuigen terwijl ze tegen iedereen klaagt dat alle buren hun blaadjes van hun bomen in de voortuinen niet opruimen.

Van een bladblazer heeft die waarschijnlijk nog nooit gehoord, en dan nog...

...'T IS HERFST, ONNOZELE KOE.
Heb een buur die zijn gazon borsteld. En tis geen kunstgras.

Ik heb destijds voor mijn homegym een paar schijven van 10 en 15 kg laten leveren door UPS, en die man kon daar ook niet mee lachen: "mais c'est quoi ça, mec, si lourd!?"

(de overige schijven, waaronder 8x25 kg, ben ik zelf gaan ophalen ter plaatse, want dat zou me een nier gekost hebben aan shipping)
:biglaugh:
De dozen staan in de berging, uw vrouwlief heeft zich ermee bezig gehouden want ze wist niet hoe groot de pakketten waren die vandaag binnen kwamen.

- Ik had ze beter laten staan, zo'n kleine dooskes.

Eurodisney.

Mwiihihih.

Ik verwachtte maar een pretpark met dat ietsje meer.
Maar toegegeven, het was toch meer dan dat ietsje.

(Heb zelfs een kleine pluchen Mickey gekocht. :oi22: )

Trip voor volgende maand ook net geboekt. (Duitsland maar ergens.)

Komende zaterdag 65km nog eens in de benen wandelen.

Elk weekend voor uzelf hebben= heaven. Geen andere-menskens-shit aan uw hoofd hebben.

Eurodisney.

Mwiihihih.

Ik verwachtte maar een pretpark met dat ietsje meer.
Maar toegegeven, het was toch meer dan dat ietsje.

(Heb zelfs een kleine pluchen Mickey gekocht. :oi22: )

Trip voor volgende maand ook net geboekt. (Duitsland maar ergens.)

Komende zaterdag 65km nog eens in de benen wandelen.

Elk weekend voor uzelf hebben= heaven. Geen andere-menskens-shit aan uw hoofd hebben.
Wat is de Disneyland versie van de Miles High Club?

Glimlach 1: geslaagd op 1e selectietest voor n andere job

Glimlach 2: informeren bij 2 andere die ik ken en hebben meegedaan, en horen dat ik bijna evenveel had als hun 2 samen :evil:

Blauwe lucht.
Zelfs het zonnetje komt piepen.
P&A trekt de nodige portie ambtenaren weer aan die niets anders te doen hebben.
Vogeltjes die fluiten.
Dauwdruppels overal nog.

Het wordt een mooie dag denk ik.

Blauwe lucht.
Zelfs het zonnetje komt piepen.
P&A trekt de nodige portie ambtenaren weer aan die niets anders te doen hebben.
Vogeltjes die fluiten.
Dauwdruppels overal nog.

Het wordt een mooie dag denk ik.
Ik zou een bezoekje aan de dokter brengen. Als jij zulke zaken komt posten, is er duidelijk iets mis.
:unsure:

- na 2 maanden heen en weer bellen met KBC is het eindelijk gelukt mijn persoonlijke rekening weg te doen.
- grote werken aan nieuw huis zijn eindelijk achterwege, nu (financieel) bekomen
- bonus op het werk

Geen lege brooddozen meer op drie Limburgse scholen.

Een maand geleden lanceerde bakker Kenny Van Hoesen het aanbod om zijn ‘broodoverschot’ aan het einde van de dag weg te schenken aan scholen. Hij hoorde immers dat er steeds meer kinderen met een lege brooddoos naar school komen, en hoopt zo zijn steentje bij te dragen om het probleem weg te werken. “De reacties waren massaal. Intussen werk ik met drie Limburgse scholen samen, in Genk, Zonhoven en Peer”

:love:

1669386558946.png

Feest!

Terug
Bovenaan