De lizardpeople doen gewoon geen moeite meer om stiekem mensen over te nemen...de wakkeren hebben hun cover toch al door!Ik zou een bezoekje aan de dokter brengen. Als jij zulke zaken komt posten, is er duidelijk iets mis.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De lizardpeople doen gewoon geen moeite meer om stiekem mensen over te nemen...de wakkeren hebben hun cover toch al door!Ik zou een bezoekje aan de dokter brengen. Als jij zulke zaken komt posten, is er duidelijk iets mis.
![]()
Bwa die wachtrij van 1,5 uur op een gegeven moment.Hij is naar eurodisney geweest, hij is een veranderd man.![]()
Steps on fire?Bwa die wachtrij van 1,5 uur op een gegeven moment.
Heeft toch ook zekere duistere gedachten bovengehaald, waarvan ik niet wist dat ik ze kon hebben.
Weldra bed in.
Morgen 14 uren aan een stuk wandelen.
1 ding zit me tegen, het is eigenlijk voor een goed doel.

Gaat uw maandloon eenmalig pieken naar het gemiddelde BG maandloon? ;-)Volgende week worden mijn loon én belastingen gestort. Big spender time![]()
Ja.Steps on fire?![]()

Of weer naar een pretpark voor kinderen, voel je je wel thuis hé.Ja.
Meer dan ok tocht wel.
Bevoorrading ook.
Eens zien wat ik morgen ga doen:
-Lief zoeken. Nope.
-WK. Nooope.
Zal maar gaan wandelen.![]()

Mss moet ik plopsa ook nog op de bucket list zetten.Of weer naar een pretpark voor kinderen, voel je je wel thuis hé.![]()

In Diest was er ook een school waar brood werd voorzien, omdat er zoveel kinderen waren met een lege brooddoos.Geen lege brooddozen meer op drie Limburgse scholen.
Een maand geleden lanceerde bakker Kenny Van Hoesen het aanbod om zijn ‘broodoverschot’ aan het einde van de dag weg te schenken aan scholen. Hij hoorde immers dat er steeds meer kinderen met een lege brooddoos naar school komen, en hoopt zo zijn steentje bij te dragen om het probleem weg te werken. “De reacties waren massaal. Intussen werk ik met drie Limburgse scholen samen, in Genk, Zonhoven en Peer”
![]()
Staat Thing 2 voor mijn neus: mama, weet jij dat het wereldrecord Pringles op 34 in 1 hap staat?!’
24 seconden later zien wij Thing 2 voorbij wandelen met een tube Pringles.
Mijn glimlach is vandaag ons beider ‘oh… oh nee nee nee’ reflex die echt indrukwekkend snel was!
Het zijn eerder deze:![]()
Als the Thing voor u staat, haal je een vlammenwerper boven.
Ooooh, net de mamaHet zijn eerder deze:
Bekijk bijlage 15506