Je glimlach van vandaag

Eindelijk toegekomen!

IMG-20221121-WA0004.jpg

IMG-20221121-WA0005.jpg

IMG-20221121-WA0003.jpg

Nu nog tijd vinden om alles te lezen... 😅
Schoon aangekondigd op de doos :p, als ze dat voor uw deur zetten wanneer ge niet thuis zijt :unsure:

200 euro terug van de gasafrekening :unsure:
die voorschotten zijn precies gebaseerd op de huidige staat van ongemakkelijkheid?
ik klaag niet, elek vorige maand ook al teruggekregen.
belastingen volgende maand ook.

Mijn GSM (Oneplus Nord 2) per ongeluk eens getest op sterkte. Liet hem vallen en een camionette moet erover gereden hebben. De werkmannen die hem terugvonden gaven hem met schroom terug, het scherm leek helemaal kapot. Tot ik de screenprotector eraf deed en er geen krasje aan het toestel was :). Werkt ook nog perfect!

Testen aan t doen voor bepaalde functie binnen de firma schriftelijk deel was dramatisch en dan moet ik daar sebiet een uur gaan spreken help :lol: .

Eigenlijk eentje van een paar dagen geleden, voor zo'n 40kg aan pampers-doekjes thuis laten leveren.
De Post-Nl man kon er niet zo om lachen. 😇 (het zat wel in drie verschillende pakketten)

Eigenlijk eentje van een paar dagen geleden, voor zo'n 40kg aan pampers-doekjes thuis laten leveren.
De Post-Nl man kon er niet zo om lachen. 😇 (het zat wel in drie verschillende pakketten)
Ik heb destijds voor mijn homegym een paar schijven van 10 en 15 kg laten leveren door UPS, en die man kon daar ook niet mee lachen: "mais c'est quoi ça, mec, si lourd!?"

(de overige schijven, waaronder 8x25 kg, ben ik zelf gaan ophalen ter plaatse, want dat zou me een nier gekost hebben aan shipping)

Terug
Bovenaan