Schoon aangekondigd op de doosEindelijk toegekomen!
![]()
![]()
![]()
Nu nog tijd vinden om alles te lezen...![]()
, als ze dat voor uw deur zetten wanneer ge niet thuis zijt 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schoon aangekondigd op de doosEindelijk toegekomen!
![]()
![]()
![]()
, als ze dat voor uw deur zetten wanneer ge niet thuis zijt 
is dus vandaag ook hier afgeleverd maar er was niemand thuisSchoon aangekondigd op de doos, als ze dat voor uw deur zetten wanneer ge niet thuis zijt
![]()

Heb nu spijt dat ik ze niet gekocht heb. Was vroeger verslaafd aan Urbanus-stripsEindelijk toegekomen!
![]()
![]()
![]()

En mij hebben de beestjes voorlopig nog niet te pakken.Ze is vrij van zonde!
Geen angine maar neus-oor-keel-ontsteking en opnieuw tegen de 39° koorts hier![]()

. Werkt ook nog perfect!En hoe is het geweest?Testen aan t doen voor bepaalde functie binnen de firma schriftelijk deel was dramatisch en dan moet ik daar sebiet een uur gaan spreken help.
Niet al te genant uiteindelijk zelfs nog complimenten gehad over mijn karakter etc maar (volledig terechtEn hoe is het geweest?
) noppes.Liever zo dan er net naast grijpen!Niet al te genant uiteindelijk zelfs nog complimenten gehad over mijn karakter etc maar (volledig terecht) noppes.
Eigenlijk eentje van een paar dagen geleden, voor zo'n 40kg aan pampers-doekjes thuis laten leveren.
De Post-Nl man kon er niet zo om lachen.(het zat wel in drie verschillende pakketten)
Pampers zelf zaten er spijtiggenoeg niet bij, enkel de vochtige doekjesMoest ie eentje aandoen om de doos te heffen?
Iedere keer iets zwaarder bestellen. Dan traint ge hem onbewustPampers zelf zaten er spijtiggenoeg niet bij, enkel de vochtige doekjes
En 't ziet er ne sportieve kerel uit, denk niet dat em ne pamper van doen had voor een doos van 15kg.

Ik heb destijds voor mijn homegym een paar schijven van 10 en 15 kg laten leveren door UPS, en die man kon daar ook niet mee lachen: "mais c'est quoi ça, mec, si lourd!?"Eigenlijk eentje van een paar dagen geleden, voor zo'n 40kg aan pampers-doekjes thuis laten leveren.
De Post-Nl man kon er niet zo om lachen.(het zat wel in drie verschillende pakketten)