Je glimlach van vandaag

teveel frieten gegeten.

Verdekke @Tonerider.

710v9f.jpg

Mannekes mannekes toch. Kent ge da zo, wanneer ge aant stinken zijt en ge hier en daar al eens tranen bij een collega hebt afgedwongen. Zowel goede als slechte.

En dan terug al lachend begint na te genieten van de complete zure kop of whiplash dat ge bij andere hebt veroorzaakt. 'Tleven kan toch schoon zijn ze.

Ik had het wel kunnen weten ze. Zie ik deze ochtend een restje in de ijskast staan. Prei, ui met gefrituurde noodles en nen berg soja gemengd met weet ik veel wat en tofu zo krokant gebakken dat eerder chips zijn.

Nu al 4u aan't geven en dat blijft hier ma borrelen.

Is er een onzichtbare link tussen het feit dat ik voor mijn amusement de dating-thread lees en dat ik daarnet de volgende reclame kreeg op Facebook?

"17 Habits Of Successful People (How To Be A High Value Man)"

:rofl:

Wachten op een pakje dat tussen 11-15h geleverd werd. 12.30 moeten vertrekken om te gaan werken. Jezelf 5 minuten extra geven want "dieje van postnl zal direct wel hier zijn"

5 minuten later Postnl daar...^^

Wel ja, dat kan er ook nog wel bij. Het is al gewist, hopelijk iedereen nu weer blij. En wat heb ik fucking Nestorius eigenlijk misdaan?
Jezus zeg, een mens mag al niet meer leuk vinden wat een ander zegt. @Tonerider had gewoon gelijk dat het een serieus flauwe mop was. Punt aan de lijn. Mag dat zonder dat iemand daar meer moet achter zoeken? En als ge dan toch wil shitposten over "fucking" nestorius, heb dan tenminste de ballen om te taggen. Wat kinderachtig gedoe is dat hier eigenlijk.

Jezus zeg, een mens mag al niet meer leuk vinden wat een ander zegt. @Tonerider had gewoon gelijk dat het een serieus flauwe mop was. Punt aan de lijn. Mag dat zonder dat iemand daar meer moet achter zoeken? En als ge dan toch wil shitposten over "fucking" @nestorius , heb dan tenminste de ballen om te taggen. Wat kinderachtig gedoe is dat hier eigenlijk.
Mijn oprechte excuses, bij deze getagd!

Mijn oprechte excuses, bij deze getagd!
:bow:

Nee, eerlijk, ik heb helemaal niks tegen u maar je moet daar echt wat minder waarde aan hechten aan zulke zaken. Het is niet omdat ik of een ander tegen u in ga dat we daarom iets tegen u zouden hebben. Iedereen verschilt nu eenmaal van mening. En als je uzelf wat minder voelt of wat dan ook, post dat dan want anders kunnen we dat niet ruiken aan uw post he, dan kunnen we daar tenminste toch wat rekening mee houden.

Terug
Bovenaan