Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bestaat zoiets als té veel frieten?teveel frieten gegeten.
Mijn hersenen zeggen neen, maar mijn maag denkt er spijtig genoeg anders over.bestaat zoiets als té veel frieten?
Plaats uw mop volgende keer hier: https://www.beyondgaming.be/threads...enkel-uit-sociale-beleefdheid-mee-lacht.2156/Kleine tip: als uw echtgenoot met een licht hopeloze toon verzucht ‘dat het gras schiet’ dan is ‘ah, schiet terug’ niet het antwoord waar hij zat op te wachten.
Wel ja, dat kan er ook nog wel bij. Het is al gewist, hopelijk iedereen nu weer blij. En wat heb ik fucking @nestorius eigenlijk misdaan?Plaats uw mop volgende keer hier: https://www.beyondgaming.be/threads...enkel-uit-sociale-beleefdheid-mee-lacht.2156/
Wie is nestorius?Wel ja, dat kan er ook nog wel bij. Het is al gewist, hopelijk iedereen nu weer blij. En wat heb ik fucking Nestorius eigenlijk misdaan?
Niet gevolgd, maar t was toch maar gewoon een flauw grapje?Wel ja, dat kan er ook nog wel bij. Het is al gewist, hopelijk iedereen nu weer blij. En wat heb ik fucking Nestorius eigenlijk misdaan?
Ja wel bij momenten ben ik precies alleen maar een flauw grapje. Als het toch allemaal altijd maar niks waard is, moet het voor mij ook niet zo meer.Niet gevolgd, maar t was toch maar gewoon een flauw grapje?
Twas maar een grapje hoor.Wel ja, dat kan er ook nog wel bij. Het is al gewist, hopelijk iedereen nu weer blij. En wat heb ik fucking Nestorius eigenlijk misdaan?
Wat zat erin?Wachten op een pakje dat tussen 11-15h geleverd werd. 12.30 moeten vertrekken om te gaan werken. Jezelf 5 minuten extra geven want "dieje van postnl zal direct wel hier zijn"
5 minuten later Postnl daar...^^
Jezus zeg, een mens mag al niet meer leuk vinden wat een ander zegt. @Tonerider had gewoon gelijk dat het een serieus flauwe mop was. Punt aan de lijn. Mag dat zonder dat iemand daar meer moet achter zoeken? En als ge dan toch wil shitposten over "fucking" nestorius, heb dan tenminste de ballen om te taggen. Wat kinderachtig gedoe is dat hier eigenlijk.Wel ja, dat kan er ook nog wel bij. Het is al gewist, hopelijk iedereen nu weer blij. En wat heb ik fucking Nestorius eigenlijk misdaan?
Mijn oprechte excuses, bij deze getagd!Jezus zeg, een mens mag al niet meer leuk vinden wat een ander zegt. @Tonerider had gewoon gelijk dat het een serieus flauwe mop was. Punt aan de lijn. Mag dat zonder dat iemand daar meer moet achter zoeken? En als ge dan toch wil shitposten over "fucking" @nestorius , heb dan tenminste de ballen om te taggen. Wat kinderachtig gedoe is dat hier eigenlijk.
Mijn oprechte excuses, bij deze getagd!

Een tvbox, moest daar voor tekenen. Anders wacht ik daar niet op, en steken ze dat onderaan men brievenbus of buren.Wat zat erin?
We leven in een frietcultuur:bestaat zoiets als té veel frieten?
Vorige week nog op mijne Facebook gedeeld. Xander spreekt 100% waarheidWe leven in een frietcultuur: