Je glimlach van vandaag

De enige écht Sint, Sint-Maarten, komt op 11 november. Dat is pas een kindervriend, cadeautjes brengen op een dag waarop je ALTIJD verlof hebt en een hele dag met je nieuwe speelgoed kan spelen. Niet die smeerlap van een sinterklaas waarbij je 5 kansen op 7 hebt dat ie het speelgoed op een schooldag brengt, mag je een uurke naar je nieuw speelgoed kijken en vervolgens "daaaag, je moet naar school, moehahaha"
Ge vergeet het belangrijkste, mijne geboortedag 😎

Vandaag zijn de eerste infiltraties geplaatst in mijn onderrug, L4 & L5.
Nu afwachten of deze de pijn kunnen verzachten.

Moet me hier al een half uur serieus houden in een telco. De host zit schuin voor zijn scherm en het mousseke van zijn microfoon staat pal onder zijn neus in beeld. Een Dolfke doen :lol:

Man, man.
Toch weinig beter dan als ge moe zijt ffkes een klein dutje te doen in de namiddag. Heerlijk :love:
als ik dat doe, dan slaap ik tot de volgende ochtend.

maar heerlijk, nonetheless ;)
meme15-5d25df278b187-700.jpg

Ah, ik zet altijd een filmpje van Doug Demuro op die zijn ongeveer 25 minuten en na elk filmpke word ik ffkes wakker van da toontje.

Hoe triest ziet die boom er uit :rofl:
Kan je beter tien takken in het bos gaan zoeken

om aan te vullen: gisteren om 21u30 in bed gekropen en vandaag om 9u wakker worden.
voor het eerst sinds lang uitgeslapen aan het werk beginnen. ga ik toch vaker moeten doen.
zou mijn eigen advies ook vaker moeten nemen

om aan te vullen: gisteren om 21u30 in bed gekropen en vandaag om 9u wakker worden.
voor het eerst sinds lang uitgeslapen aan het werk beginnen. ga ik toch vaker moeten doen.
zou mijn eigen advies ook vaker moeten nemen
Een beetje komen flexen over zijn slaapgewoonten, zegt ie :cautious:.

Een beetje komen flexen over zijn slaapgewoonten, zegt ie :cautious:.
sorry was zo niet bedoeld, ik zit al een week met slaaptekort en was oprecht blij dat ik dat heb kunnen doen.
(also, gewoonten is niet echt een goed woord want het is meer dat ik overal in slaap kan vallen, maar bijna nooit op hetzelfde uur van de dag. werkpuntje voor mij)

sorry was zo niet bedoeld, ik zit al een week met slaaptekort en was oprecht blij dat ik dat heb kunnen doen.
(also, gewoonten is niet echt een goed woord want het is meer dat ik overal in slaap kan vallen, maar bijna nooit op hetzelfde uur van de dag. werkpuntje voor mij)
Was maar om te zeveren hoor, mijn post :). Des te beter voor u.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan