Hier is't voornamelijk de kat die mijn wekker speelt als ik de mijne ben vergeten. Het afgelopen jaar is het (zoals gisteren, behalve dat het toen geen weekend was) al enkele keren gebeurd dat ik s' avonds in de zetel in slaap val en dus mijn wekker niet heb gezet. Maar dan wilt dat ook zeggen dat de kat nog binnen is en meestal is dat rond 5 uur/half 6 dat die mij wakker maakt om naar buiten te gaan. Zalige kat eigenlijk.Geweldig gevoel eenmaal je het beseft. Zelfde met om 3u wakker worden, terwijl je denkt dat het 7u is.
Had tot zes jaar na mijn laatste schooljaar, enkele keren per jaar dat ik wakker werd en gefrustreerd was dat ik naar school moest.
Twee uur later op werk was ik gefrustreerd dat ik daar zat en nog met weemoed te denken aan de schooljaren.
AM en PM... Ik moet er nog altijd over nadenkenOoit wel eens iets soortgelijks meegemaakt. Had een nachtje doorgedaan en toen ik de volgende dag van het werk kwam was ik doodop. Mij even neergelegd voor een dutje. Schiet ik plots wakker en zie ik op de wekkerradio dat het 7u was. Denkende dat ik te laat was voor het werk mij in 7 haasten klaargemaakt en toen ik in de auto klaarzat om van de oprit te rijden zag ik plots spelende kinderen op het straat. Was nogal vreemd op dat uur... tot ik me realiseerde dat het 7PM was![]()
Ik kan me ook niemand in mijn omgeving inbeelden die dat gebruikt eigenlijk. Rare Amerikanen toch ook, met hun voeten en duimen.

is daar dan echt een markt voor om zo`n oude (lelijke) venten met een jong meiske te zien sexen?