Je glimlach van vandaag

Gezien ze in de UK tegendraads zijn ,en links rijden en het stuur rechts staat in hun wagens , dus stuurboord , en gezien in de maritieme wereld Engels de moedertaal is spreekt men van rechts stuurboord en links bakboord .
Als ik jouw posts lees, denk ik altijd dat ik er een enigma machine voor nodig heb om ze te ontcijferen.

"Go slow with me. I've been hurt before. I walked into a glass door tonight"
'can I have a bowl of milk please?`
drinkt het zelf op
:rofl: ik hou toch echt van zo`n absurde gesprekken/situaties. andre van duin was daar ook zo`n krak in.

Vandaag is de dag al 3 uur langer dan op de donkerste dag iets meer dan twee maand geleden. Bijna lente, maar 't voelt nu buiten wel aan als lente 🥰 :love2:

Vandaag is de dag al 3 uur langer dan op de donkerste dag iets meer dan twee maand geleden. Bijna lente, maar 't voelt nu buiten wel aan als lente 🥰 :love2:
En de eerste planten (krokussen, narcissen, ...) komen in bloei + mijn fruitstruiken vertonen al wat groen. Ik voel er mij een beetje oud door, maar dat maakt mij dus content.

Da's misschien nog den beste!
Is uw avatar trouwens geen 'festival' in het Leuvense?
Ha, blijkbaar wel idd. Gewoon schaamteloos gestolen, dat logo.

FCC649F1-A0CF-4B9C-9000-CB1B78F6DE8E.gif

Elke keer er een exclusive member komt neuten dat iets te duur is moet ik me toch bedwingen op niet te typen: 'je hebt toch geld teveel'het zou al helpen mochten die badges zo niet in your face zijn

Terug
Bovenaan