Ge kunt peter dan dat!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ge kunt peter dan dat!

you say wot mate?Gezien ze in de UK tegendraads zijn ,en links rijden en het stuur rechts staat in hun wagens , dus stuurboord , en gezien in de maritieme wereld Engels de moedertaal is spreekt men van rechts stuurboord en links bakboord .
Als ik jouw posts lees, denk ik altijd dat ik er een enigma machine voor nodig heb om ze te ontcijferen.Gezien ze in de UK tegendraads zijn ,en links rijden en het stuur rechts staat in hun wagens , dus stuurboord , en gezien in de maritieme wereld Engels de moedertaal is spreekt men van rechts stuurboord en links bakboord .
Denk dat hij een slag van de Exclusive hammer heeft gekregenAls ik jouw posts lees, denk ik altijd dat ik er een enigma machine voor nodig heb om ze te ontcijferen.

Dat hoort bij het exclusive membership pakket, posts worden automatisch encrypted om enkel leesbaar te zijn voor andere exclusive members.Als ik jouw posts lees, denk ik altijd dat ik er een enigma machine voor nodig heb om ze te ontcijferen.
Die van jou begrijp ik nochtans prima. Ge moogt daar trouwens niet mee lachen, anders is Hawk boosDat hoort bij het exclusive membership pakket, posts worden automatisch encrypted om enkel leesbaar te zijn voor andere exclusive members.

Zoals het een ware sos-mod betaamt, wil ik me niet verheven voelen boven het gewone volk.Die van jou begrijp ik nochtans prima. Ge moogt daar trouwens niet mee lachen, anders is Hawk boos![]()
Voor mij ben jij een platinum modDus heb ik maar genoegen genomen met een premium.
Wat voor verschil geeft dat nu?Dus heb ik maar genoegen genomen met een premium.
Wat voor verschil geeft dat nu?
Da's misschien nog den beste!AM: Amai tis vroeg.
PM: Pfew tis laat.
What the actual fuck? Wat is uwe postcount dan echt?maar theeft geen nut van beter te zijn, blackoccult verwijdert mijn beste moppen toch altijd.

ik zou hier al lang ne badge moeten hebben gekregen voor Entertainer en Most Annoying MemberWhat the actual fuck? Wat is uwe postcount dan echt?![]()
Ik gun het jouik zou hier al lang ne badge moeten hebben gekregen voor Entertainer en Most Annoying Member

En de eerste planten (krokussen, narcissen, ...) komen in bloei + mijn fruitstruiken vertonen al wat groen. Ik voel er mij een beetje oud door, maar dat maakt mij dus content.Vandaag is de dag al 3 uur langer dan op de donkerste dag iets meer dan twee maand geleden. Bijna lente, maar 't voelt nu buiten wel aan als lente![]()
![]()
Ha, blijkbaar wel idd. Gewoon schaamteloos gestolen, dat logo.Da's misschien nog den beste!
Is uw avatar trouwens geen 'festival' in het Leuvense?
Ahh, ik dacht al dat je cool en hip was.