Je glimlach van vandaag

tenor.gif

Ik vind het wel grappig dat een mod hier vindt dat een thread gesloten moet worden omdat er een discussie in gebeurd. Echte chuckle waard eigenlijk.
Posters, in de hoek! :)

Voor modacties is er ook het feedback topic natuurlijk.

Als je het over de Corona thread hebt, dat was al lang geen inhoudelijke discussie meer....
Imo kan je ook niet echt inhoudelijk discussieren over zaken als corona omdat het vaak gaat over percepties en inzichten

Ik vind het wel grappig dat een mod hier vindt dat een thread gesloten moet worden omdat er een discussie in gebeurd. Echte chuckle waard eigenlijk.
Posters, in de hoek! :)
Zoals al zo vaak gezegd, overleggen de mods wat er gebeurt. Ik verwacht dat er nog wat meer debat bij komt wanneer het over de sluiting van een thread gaat.

Zoals al zo vaak gezegd, overleggen de mods wat er gebeurt. Ik verwacht dat er nog wat meer debat bij komt wanneer het over de sluiting van een thread gaat.
Neen recipe neen, dat zijn hier allemaal, stuk voor stuk, 1 voor 1, fascistische despoten zeg ik u!!!
Achter de schermen eh, in die zogezegde "mod overleg threads", zitten die mekander gewoon constant te blokkeren en threads te sluiten. Totale fascistische anarchy ( :thinking: ) zeg ik u.
Tijd voor een Mad Max-style gevecht voor de macht van dit forum!! En als ik MM4 mag geloven gaan uiteindelijk de vrouwelijke mods het meest badass zijn.

Allez, ofzoiets eh :unsure:.

Laatst bewerkt:
Neen recipe neen, dat zijn hier allemaal, stuk voor stuk, 1 voor 1, fascistische despoten zeg ik u!!!
Achter de schermen eh, in die zogezegde "mod overleg threads", zitten die mekander gewoon constant te blokkeren en threads te sluiten. Totale fascistische anarchy zeg ik u.
Tijd voor een Mad Max-style gevecht voor de macht van dit forum!! En als ik MM4 mag geloven gaan uiteindelijk de vrouwelijke mods het meest badass zijn.

Allez, ofzoiets eh :unsure:.
Ik heb een kijkje achter de schermen gekregen.
Daar zitten in de regiekamer steeds minstens 4 mods (meestal 5, maar iemand moet de serverlampjes tellen) die met elkaar bespreken of ze iemand gaan berispen. Ze hebben ook een 'bring your dog to work'-leuze, maar aangezien sommige mods bijten, durft niemand dat te doen.

Ik heb een kijkje achter de schermen gekregen.
Daar zitten in de regiekamer steeds minstens 4 mods (meestal 5, maar iemand moet de serverlampjes tellen) die met elkaar bespreken of ze iemand gaan berispen. Ze hebben ook een 'bring your dog to work'-leuze, maar aangezien sommige mods bijten, durft niemand dat te doen.
Dat was een toneeltje dat ze opvoeden om het gepeupel tevreden te houden.

Behalve van die serverlampjes... dat is echt belangrijk. "Lost-gewijs" moet iemand elke 20min het aantal flikkeringskes van die lampkes ingeven. Als ze dat niet doet gaat Xen in self destruct modus.

Ps: Tis tijd dat ik ga slapen peins ik.

Ngalani is toch goals se.
Gebouwd als een tank, lenig en een beest in de kooi :bow::bow::bow:

Ngalani is toch goals se.
Gebouwd als een tank, lenig en een beest in de kooi :bow::bow::bow:
Damn ik weet niet waarom, maar mijn brein verwerkte "beest in de kooi" als "beest in de slaapkamer"
Ik was ff confused.

Terug
Bovenaan