Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het liefst de deuntjes van de merel.Daaraan gerelateerd: weer een vink die al sinds het weekend mooi zit te zingen in de tuin.

Een plank met wat krassen en deuken he, helemaal mijn type.Mijn glimlach vandaag: @Nahrtent zijn liefde voor parket![]()

Hier ook juist terug van een wandeling in het bos achter ons. Perfect weertje om in een T-shirtje te gaan wandelenheerlijke wandeling als pauze tijdens het thuiswerken: stukjes van reeds bekende routes aan elkaar kunnen knopen door een nieuwe weg te ontdekken en hierdoor loop ik bijna 7km continu in veld/bos vertrekkend vanuit de achtertuin.

En vervolgens 6 maanden die deur veel te hard toe duwen/smijten net omdat je het gewoon bent "dat die wat klemt".een deur die al sinds mensenheugenis lastig toe ging
Goeie tactiek. Vanaf nu ga ik standaard mijn berichten wissen als er geen engagement is na 1 uurEn zijn volgende 3 threads.![]()
Gigabyte GTX 1060 3 Gb ITX
Minimumprijs 120 € Meeneemprijs 150 € Excl. verzendkosten: 4.40 € Bpost op eigen risico. Staat ook te koop op 2dehands. https://www.2dehands.be/plaats/m1672529733/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller Garantie nog 6 maanden factuur aanwezig.www.beyondgaming.be
Eentje met wel heel weinig geduld, amai.![]()

Ik had gehoord dat hij samen met zijn vriendin overwoog aan kinderen te beginnen........maar dan heeft hij teruggetrokken wegens te weinig interesse.En zijn volgende 3 threads.![]()
Gigabyte GTX 1060 3 Gb ITX
Minimumprijs 120 € Meeneemprijs 150 € Excl. verzendkosten: 4.40 € Bpost op eigen risico. Staat ook te koop op 2dehands. https://www.2dehands.be/plaats/m1672529733/view?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller Garantie nog 6 maanden factuur aanwezig.www.beyondgaming.be
Eentje met wel heel weinig geduld, amai.![]()
Ook al paar keer meegemaaktGlimlach van de dag: Super Nintendo composite aansluiting voor den TV gearriveerd.
10 minuten en 4 spellekes later: buh, was dat voor brol! Terug naar de zolder!
Repeat binnen 5 jaar.

Daarnet allesinds in't donker die welbepaalde deur moeten open doen en ik verschoot me toch serieus toen ik plots een onbekende klink in m'n handen had. Dat was minstens 45 jaar aan patinaEn vervolgens 6 maanden die deur veel te hard toe duwen/smijten net omdat je het gewoon bent "dat die wat klemt".

Dat is nog maar een spelconsole. Velen zijn hun partner tevens beu na zoveel jaar.Ook al paar keer meegemaakt
Nostalgie is niet meer wat het geweest is![]()
Die houdt het hier toch al bijna 14 jaar volDat is nog maar een spelconsole. Velen zijn hun partner tevens beu na zoveel jaar.

Zoals @Fitzcarraldo vermeldt, is immuniteit tegen HIV/AIDS al gekend. Denk dat het al zo'n 15 jaar is sinds de 1e bevindingen, maar vaccins of geneesmiddelen maken tegen een auto-immuunziekte is niet zo evident omdat je in tegenstelling tot andere ziektes geen (of veel minder) reactie wilt van het immuunsysteem.![]()
Zeldzame groep mensen met hiv-antilichamen zou "sleutel tot genezing" kunnen zijn
Farmaceut Abbott heeft in de Democratische Republiek Congo een ongewoon hoog aantal personen ontdekt die positief testen op hiv-antilichamen, zonder dat er een noemenswaardige vaststelling gedaan kon worden van het hiv-virus. Die personen hebben bovendien ook geen anti-retrovirale behandeling...www.hln.be
Ik weet dat er uiterst zelden mensen spontaan genezen van HIV, maar dit is voor het eerst dat ik een artikel lees dat er ook mensen zijn die mogelijk volledig 'immuun' zijn om uberhaut HIV te krijgen.
Ergens lijkt me dit wel logisch. Tot op heden ging men er vanuit dat iedereen HIV kon krijgen. MAAR dat kan volgens mij nooit. Er zijn ALTIJD wel uitzonderingen op de regel. Als echter 99.9999% van de mensen het kan krijgen is het echter héél moeilijk om de groep mensen te vinden die ...
De weg naar een geneesmiddel is evenwel nog lang, al overlijdt men tegenwoordig nog zelden van de ziekte zelf.