Je glimlach van vandaag

Eerste aflevering van the last Dance gezien.
Heb weinig met basket (speelde 't recreatief wel een tijd) en nooit echt naar de NBA gekeken maar zoveel kippenvel momenten al 😍

De eerste keer sinds april vorig jaar dat ik langer dan 2 dagen (weekend) thuis ben :love:

Nu is het maar 4 dagen, maar vanaf dan begin ik met langere shiften dus is't vaak 10 dagen werken en 5 dagen thuis bv. En damn, dat gaat deugd doen!

Eerste aflevering van the last Dance gezien.
Heb weinig met basket (speelde 't recreatief wel een tijd) en nooit echt naar de NBA gekeken maar zoveel kippenvel momenten al 😍
You're in for a treat dan ze, heb ook niet zoveel met basket maar die laatste afleveringen waar alles wat op zijn plek valt :love:

2 bakken Lipton ice tea, 48 blikken tonisteiner citroen en een bak Omer voor niets kunnen scoren deze middag. En deze voormiddag al voor 200 euro brandhout gratis gekregen bij baas van mijn broer. Nog geen 100km in totaal moeten rijden er voor, dus mooie winst voor een zaterdag. :cool:

:rofl:Als een wild dier honger heeft dan is zo'n dier plots helemaal niet meer schuchter. Zijn/haar buikje vol eten is belangrijker!

Terug
Bovenaan