Je glimlach van vandaag

Geweldig gevoel eenmaal je het beseft. Zelfde met om 3u wakker worden, terwijl je denkt dat het 7u is.

Had tot zes jaar na mijn laatste schooljaar, enkele keren per jaar dat ik wakker werd en gefrustreerd was dat ik naar school moest.
Twee uur later op werk was ik gefrustreerd dat ik daar zat en nog met weemoed te denken aan de schooljaren.
Hier is't voornamelijk de kat die mijn wekker speelt als ik de mijne ben vergeten. Het afgelopen jaar is het (zoals gisteren, behalve dat het toen geen weekend was) al enkele keren gebeurd dat ik s' avonds in de zetel in slaap val en dus mijn wekker niet heb gezet. Maar dan wilt dat ook zeggen dat de kat nog binnen is en meestal is dat rond 5 uur/half 6 dat die mij wakker maakt om naar buiten te gaan. Zalige kat eigenlijk.

Ooit wel eens iets soortgelijks meegemaakt. Had een nachtje doorgedaan en toen ik de volgende dag van het werk kwam was ik doodop. Mij even neergelegd voor een dutje. Schiet ik plots wakker en zie ik op de wekkerradio dat het 7u was. Denkende dat ik te laat was voor het werk mij in 7 haasten klaargemaakt en toen ik in de auto klaarzat om van de oprit te rijden zag ik plots spelende kinderen op het straat. Was nogal vreemd op dat uur... tot ik me realiseerde dat het 7PM was :unsure:
AM en PM... Ik moet er nog altijd over nadenken :unsure: Ik kan me ook niemand in mijn omgeving inbeelden die dat gebruikt eigenlijk.

Rare Amerikanen toch ook, met hun voeten en duimen.

Hier is't voornamelijk de kat die mijn wekker speelt als ik de mijne ben vergeten. Het afgelopen jaar is het (zoals gisteren, behalve dat het toen geen weekend was) al enkele keren gebeurd dat ik s' avonds in de zetel in slaap val en dus mijn wekker niet heb gezet. Maar dan wilt dat ook zeggen dat de kat nog binnen is en meestal is dat rond 5 uur/half 6 dat die mij wakker maakt om naar buiten te gaan. Zalige kat eigenlijk.
Hij was misschien een wekker in een vorig leven?

Dumbells met losse gewichten gevonden.
De nieuwe in mijne plaatselijke shop is wel ni de snuggerste.

Had al gebeld of ze dumbells hadden. "nee, alles op tot april"

Vandaag was ik in de buurt dus binnen gesprongen voor ne zwaardere kettlebell.
Maar die waren op. "alles op tot april"

Ik kijk wat rond en gvd daar liggen die dumbbells. 🤣

Allee en ik haal vandaag allebei die dumbbell stokskes uit hun verpakking.
Blijkt dat er ene geen schroefdraad heeft maar hij heeft me wel sluitingen met schroefdraad mee gegeven 😅

Dit bord.
Ik gok ruzie met de buren omwille van hun kippen ofzo. 😅

Edit : iemand heeft idd gestuurd dat dat 't geval is. Blijkbaar hebben die erachter een kippenboerderij en willen die uitbreiden en zijn de buren tegen.
:rofl: :rofl: :rofl:

Deze vrouw haar bril.

Bijlagen

• 495128EB-9068-4D85-8960-73B0CCEFAE27.jpeg
    495128EB-9068-4D85-8960-73B0CCEFAE27.jpeg
    972 KB · Weergaven: 30
En ik zat al in de auto toen ik doorhad dat het zaterdag was (om 6u45).
Ook al meegemaakt, alleen kwam de realisatie er pas toen ik aan de deur van den bureau stond te frunikken en het slecht erg traag tot me doordrong dat er een reden was waarom die deur op slot was... en de parking vrij leeg. Nog lang mee uitgelachen geweest door de collega’s. “Fingers, morgen is’t zaterdag, ge moogt dus thuisblijven”

Piet De Groote, opvolger van Leopold Lippens als burgemeester van Knokke-Heist: “De allure moet blijven”​

De naam heeft hij alvast mee.

Heeft volgens mij ooit veel vriendinnetjes gehad.

Ooit wel eens iets soortgelijks meegemaakt. Had een nachtje doorgedaan en toen ik de volgende dag van het werk kwam was ik doodop. Mij even neergelegd voor een dutje. Schiet ik plots wakker en zie ik op de wekkerradio dat het 7u was. Denkende dat ik te laat was voor het werk mij in 7 haasten klaargemaakt en toen ik in de auto klaarzat om van de oprit te rijden zag ik plots spelende kinderen op het straat. Was nogal vreemd op dat uur... tot ik me realiseerde dat het 7PM was :unsure:
Ook ooit meegemaakt. Maar ik was echt gaan slapen. Ik was erg moe en ik ging vroeg slapen. Rond 18u schat ik. Ik schiet ineens wakker en ik zie op de wekker staan: 8 uur. Ik doe mijn werkkledij aan, neem mijn boterhammekes uit de ijskast en ik vertrek naar mijn werk!

Bleek dat het 8 uur in de avond was. :)

Ook ooit meegemaakt. Maar ik was echt gaan slapen. Ik was erg moe en ik ging vroeg slapen. Rond 18u schat ik. Ik schiet ineens wakker en ik zie op de wekker staan: 8 uur. Ik doe mijn werkkledij aan, neem mijn boterhammekes uit de ijskast en ik vertrek naar mijn werk!

Bleek dat het 8 uur in de avond was. :)
Ook ooit 1x voorgehad, net zoals een keer op zaterdag wakker worden en denken dat ik moet gaan werken. Maar altijd gelukt gehad dat mijn frank viel voordat ik de voordeur uit was.

Terug
Bovenaan