Je glimlach van vandaag

Het is staking vandaag dus ik kan savonds gezellig eten en samenzijn met mijn gezin ipv normaal tot 22u te werken van en ik kan op tijd gaan slapen. Gaat deugd doen

En weet ge ook waarom ge staakt of is het u enkel te doen voor de dag thuis?
Ja, voor een hogere marge op de loononderhandeling dan de max van 0,4% die momenteel vast ligt.
Maar eigenlijk maakt het mij niet uit. Ik heb weken geleden mijn ontslag gegeven en ben mijn voorlaatste week opzeg bezig. Ik ga daar nu niet als enige mijne nikkel afdraaien en alles alleen trekken terwijl de rest thuis zit...
Ik heb degelijke redenen om van werk te veranderen, die ik duidelijk gecommuniceerd heb + ik kon direct beginnen op mijn nieuw werk en mijn supervisor had mij direct willen laten gaan. En toch stond HR erop dat ik mijn volle opzeg doe. Uiteindelijk 2 weken afgekregen maar als ik niet op goodwill moet rekenen zij ook niet.
Voor de rest ben ik tijdens stakingen altijd komen werken, dus ik mag er nu ook wel eens van profiteren :p

Uw filmke werkt niet, maar no worries, ik had exact dezelfde reactie in gedachten:

Die gast van dat 3e filmke is zo hard ne vlaming of ne hollander denk ik:rofl:

Het acteren is slecht, de dialogen zowaar nog slechter / hilarischer.
Op minuut 5:20 en 9:20 is den hollander terug. Tis precies wel ne klassieker in het genre :rofl:.
Dit is in elk geval mijn glimlach van vandaag !

Uw filmke werkt niet, maar no worries, ik had exact dezelfde reactie in gedachten:

Die gast van dat 3e filmke is zo hard ne vlaming of ne hollander denk ik:rofl:

Het acteren is slecht, de dialogen zowaar nog slechter / hilarischer.
:wtf: is daar dan echt een markt voor om zo`n oude (lelijke) venten met een jong meiske te zien sexen? :puke:

Ik ga nog even graag een jong blaadje zien, maar of ik tegen dan de drang ga hebben om een mede verlebberde vent met een jong blaadje te zien. Ik betwijfel het.
Je onderschat de perverse evolutie van de mens. Zelfs van jezelf. Diep binnen in je, wacht er een secundair 'decadent' gen om zichzelf te ontluiken.
Het gebeurde al in je puberteit, het zal je terug overkomen in je vijftiger-jaren ...

:wtf: is daar dan echt een markt voor om zo`n oude (lelijke) venten met een jong meiske te zien sexen? :puke:
Ik dacht eens gelezen te hebben dat, waar vrouwen consistent mannen aantrekkelijk vinden die niet te hard verschillen in leeftijd, bij mannen dat gewoon rond de 25 blijft liggen. Ik weet niet meer hoe serieus dat onderzoek was, maar de uitleg lag dan bij vruchtbaarheid en dergelijke primitieve beweegredenen.

Uiteraard is er dan een markt voor het verkopen van de fantasie dat zo'n jonge aantrekkelijke dame gek loopt van verlepte grijsaards :)

Oude verlepte venten die met jonge vrouwen slapen, pagina's geleuter over penissen, jaja wij weten de onderwerpen wel te kiezen om nieuwe leden te trekken :unsure:

En ja, de pun was bedoeld :coolbrows:

Terug
Bovenaan