Je glimlach van vandaag

Wa ne baas op 57 jaar.
Damn!
12 uur 😱 sterk!

Wa ne baas op 57 jaar.

Damn!
12 uur 😱 sterk!

Hij heeft ineens zijn brevet van de 1500m gekregen!

Damn!
12 uur 😱 sterk!

En dan moet ge nog juist zwemmen ook hé.
Alleen dat al is een serieuze prestatie. Als ge zo ergens in het midden van de zee neerstort zonder goed te weten waar, helemaal gedesoriënteerd dan moet ge nog weten naar waar ge moet zwemmen en na zoveel uur zonder kust te zien uzelf blijven overtuigen dat ge goed aan het zwemmen zijt.
En dan ook nog eens zien dat ge de juiste richting uit blijft zwemmen want dat is ook een serieuze uitdaging denk ik.

En dan moet ge nog juist zwemmen ook hé.
Alleen dat al is een serieuze prestatie. Als ge zo ergens in het midden van de zee neerstort zonder goed te weten waar, helemaal gedesoriënteerd dan moet ge nog weten naar waar ge moet zwemmen en na zoveel uur zonder kust te zien uzelf blijven overtuigen dat ge goed aan het zwemmen zijt.
En dan ook nog eens zien dat ge de juiste richting uit blijft zwemmen want dat is ook een serieuze uitdaging denk ik.
Ofwel liet hij zich door de golven meenemen naar de kust? :unsure:

Wij zijn zo es met de camper door Normandië getrokken, alle battlefield dingen en kerkhoven (zowel allied als axis) gaan bezoeken. Was toch wel onze fijnste vakantie ever.

En daarmee valt het doek over het assisenproces Julie Van Espen. Wie de zaak een beetje gevolgd heeft weet onder andere uit de motivatie van de jury dat het om bijzonder zwaarwichtige feiten gaat. Ik aarzel dan ook om er in deze thread over te posten. Maar tegelijk stemmen enkele zaken mij ook hoopvol. De jury heeft gebruik gemaakt van een relatief nieuw juridisch middel, de beveiligingsperiode, om te verzekeren dat de dader nooit vroeger dan binnen 20 jaar een aanvraag tot vervroegde invrijheidstelling kan indienen. Ook de groeiende trend om zaken met zedenfeiten achter gesloten deuren te houden om zo de eerbaarheid en nagedachtenis van het slachtoffer te beschermen is een stap in de goede richting. We hebben als maatschappij nog een lange weg af te leggen in de strijd tegen seksueel geweld. Wie wil kan een steunende bijdragen leveren aan Punt VZW. De familie van Julie hebben zicht met die VZW in het verleden ook verbonden.

Dochter die me net een bericht stuurt en vraagt om 10 grote potten Nutella te gaan kopen.
Had blijkbaar ergens iets gelezen dat er een hazelnotentekort zit aan te komen.
10 potten , dan zijn we 2 maanden verder met 2 Nutella verslaafden in huis.

Dochter die me net een bericht stuurt en vraagt om 10 grote potten Nutella te gaan kopen.
Had blijkbaar ergens iets gelezen dat er een hazelnotentekort zit aan te komen.
10 potten , dan zijn we 2 maanden verder met 2 Nutella verslaafden in huis.
Hier was het de vrouw die mij hetzelfde stuurde...

Terug
Bovenaan