pardal
Well-known member
Opi is ook van Limburg en wou niet wat ik hem Bompa noemde. Dat vind em te oud klinken.Bompie (Limburg hé)![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opi is ook van Limburg en wou niet wat ik hem Bompa noemde. Dat vind em te oud klinken.Bompie (Limburg hé)![]()
Ik had mijne zoon 3 jaar geleden gevraagd om moemoe te zeggen tegen mijn (ex) schoonmoeder. Hij doet dat bij momenten nog altijd.Opi is ook van Limburg en wou niet wat ik hem Bompa noemde. Dat vind em te oud klinken.
Ik heb vaak de indruk dat zo'n proces een grote egoshow is voor zo'n daders. Daarom alleen al vind ik achter gesloten deuren goed.![]()
Steve Bakelmans krijgt levenslang voor moord op Julie Van Espen: "Onnoemelijk en onomkeerbaar leed veroorzaakt" | VRT NWS Nieuws
Steve Bakelmans krijgt levenslang voor de verkrachting van en moord op Julie Van Espen. Dat heeft de jury in Antwerpen beslist. De juryleden volgen het Openbaar Ministerie dus die geen enkele verzachtende omstandigheid zag. "Hij heeft onnoemelijk en onomkeerbaar leed veroorzaakt."www.vrt.be
En daarmee valt het doek over het assisenproces Julie Van Espen. Wie de zaak een beetje gevolgd heeft weet onder andere uit de motivatie van de jury dat het om bijzonder zwaarwichtige feiten gaat. Ik aarzel dan ook om er in deze thread over te posten. Maar tegelijk stemmen enkele zaken mij ook hoopvol. De jury heeft gebruik gemaakt van een relatief nieuw juridisch middel, de beveiligingsperiode, om te verzekeren dat de dader nooit vroeger dan binnen 20 jaar een aanvraag tot vervroegde invrijheidstelling kan indienen. Ook de groeiende trend om zaken met zedenfeiten achter gesloten deuren te houden om zo de eerbaarheid en nagedachtenis van het slachtoffer te beschermen is een stap in de goede richting. We hebben als maatschappij nog een lange weg af te leggen in de strijd tegen seksueel geweld. Wie wil kan een steunende bijdragen leveren aan Punt VZW. De familie van Julie hebben zicht met die VZW in het verleden ook verbonden.
Niks tegen tiktok- leve de dansende bikini-girls aldaar.Die marginaliteiten op TikTok, tis bijna nog beter dan temptation island.
![]()
Ik heb vaak de indruk dat zo'n proces een grote egoshow is voor zo'n daders. Daarom alleen al vind ik achter gesloten deuren goed.
De meest gangbare theorie is eigenlijk dat dit de meest voorkomende fetisj is omdat op de sensorische cortex in uw hersenen uw voeten vlak naast uw geslachtsdelen liggen.
De meest gangbare theorie is eigenlijk dat dit de meest voorkomende fetisj is omdat op de sensorische cortex in uw hersenen uw voeten vlak naast uw geslachtsdelen liggen.
Gezien jouw posts had ik nu vooral verwacht tussen je 2 oren.En omdat de gemiddelde mens ook het liefst verwend wordt tussen de 2 dikke tenen.

Inderdaad prachtigBen content van onze boom, eens geen gekleurde lichtjes en heel gezellig.
![]()

De basis uit de Libelle en de top uit het Disneykrantje?Ben content van onze boom, eens geen gekleurde lichtjes en heel gezellig.
![]()
Tot vorig jaar was heel de boom van de eerste tot de laatste bol Disney! Voor onze oudste zijn eerste Kerst ben ik los gegaan (of los geslagen) en ik heb echt vanálles, Mickey, Frozen, Star Wars,… Na 10 jaar hadden we het wel gezien er mee maar er hangt nu nog wel een C3-PO en een Iron Man in. Pasten bij de kleuren.De basis uit de Libelle en de top uit het Disneykrantje?
Collega heeft mijn bilnaad zwart gemaakt met dezelfde permanent marker als waarmee ik mijn nagels een heb gelakt. Ook daar gaat dat dus niet af.![]()