Je glimlach van vandaag

Random kerel in Hasselt aangesproken en gedaan of we mekaar kennen. Aan zijn houding te zien was hem echt na aan het denken vanwaar we mekaar zouden kennen.

Nu zit ik hier met een binnenpretje dat hij nog een tijdje zich gaat afvragen wie ik ben.

Random kerel in Hasselt aangesproken en gedaan of we mekaar kennen. Aan zijn houding te zien was hem echt na aan het denken vanwaar we mekaar zouden kennen.

Nu zit ik hier met een binnenpretje dat hij nog een tijdje zich gaat afvragen wie ik ben.

Heb ik ook vaak meegemaakt.:lol:
Nu al helemaal met mondkapje haha ik doe dan aslof ik ze ken in de hoop dat ze geen vervelende vragen stellen.
Heb ook al vaak naar mensen gezwaaid die ik dacht te kennen wat achteraf niet het geval bleek te zijn.
Dan sta je mooi voor lul.🥴

Heb ik ook vaak meegemaakt.:laugh:
Nu al helemaal met mondkapje haha ik doe dan aslof ik ze ken in de hoop dat ze geen vervelende vragen stellen.
Heb ook al vaak naar mensen gezwaaid die ik dacht te kennen wat achteraf niet het geval bleek te zijn.
Dan sta je mooi voor lul.🥴
Net buiten iemand tegengekomen die ik overduidelijk zou moeten kennen.
5 minuten mee gebabbeld zonder een idee te hebben wie het is.

En dan de hele tijd die angst dat ge betrapt wordt dat ge die niet kent.
Maar het is me gelukt, denk niet dat em iets gemerkt heeft. Nu kan ik weer 2 weken mij gaan afvragen wie dat was.

Het mag ook eens goed aflopen.

Wel een eigenaardig stukje hier;

Onraad​

Haar ouders roken voor het eerst onraad toen ze de dag na haar verdwijning een vreemde sms kregen. “Ik hou van jullie”, luidde de boodschap. Speurders vermoeden dat meteen na dit bericht haar gsm afgenomen werd. Ook haar schoolgenoten hadden inmiddels alarm geslagen.

Beeld u in je krijgt een sms'je van je dochter met die boodschap en uw eerste reactie is Marleen belt de flikken 't is stront aan de knikker met ons Madelyn

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2021%2F12%2F21%2F63c5e8b8-f0b2-4d6a-b80c-3b51e083abb6.jpg

wat een relevante foto van Van Gucht.

Kunt ge daar in de struiken gaan staan en diene boom even aaien aub? We willen een passende foto voor ons artikel over het advies dat ge hebt gegeven in verband met de horeca.

Beeld u in je krijgt een sms'je van je dochter met die boodschap en uw eerste reactie is Marleen belt de flikken 't is stront aan de knikker met ons Madelyn
wat je goed aflopen noemt :wtf:
Madelyn Allen (19) geeft aan dat ze verschillende keren per dag verkracht werd

Kweetniet. Als gij dat zo zonder aanleiding naar uw ouders stuurt gaan die u misschien toch bellen om te vragen of er iets is denk ik? (En als ge dan geen reactie krijgt...).
Ik denk nu niet dat mijn ouders dat zo normaal zouden vinden :thinking:

Is de volgende covid-variant de rho variant?

Stel je voor. De roc-orona.

Daar gaat er eentje zijn met veel schwung zijn, denk ik

Da zou bij mijn ouders toch ook de reactie moeten zijn :lol: Ik heb da nu eens nog nooit gezegd.

Terug
Bovenaan