Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet met mij ze!Die unreal engine.
Allee als we mensen binnenkort kunstmatig in leven zouden kunnen houden en hun hersenen aan die engine koppelen kunt ge gewoon virtueel verder leven zonder da ge 't doorhebt. Allee voor zover da al ni het geval is![]()
Dat men nu nog eens durft zeggen dat vluchtelingen geen kans krijgen.Altijd het zelfde riedeltje met de Fake News artikelen op ons links staatsmedium deredactie...
Deze keer een reportage over een "Syrische" "Vluchteling"...
![]()
Gelukkig kan een kritische burger zich behelpen via enkele google searches om te ontdekken wie deze "Syrier" werkelijk is:
![]()
Hij komt precies op dezelfde manier naast me liggen als zijn papa en liefst van al tussen ons in maar dat wilt zijn papa niet en soms komt het tot een ruzie tussen die 2.
www.instagram.com

Enerzijds cool en anderzijds kan ik heel den tijd alleen maar denken: something's gonna snap.![]()
Mikey Mac O'Brien op Instagram : "275 lb Ollie 👍"
3,242 likes, 83 comments - mikeymaybeme op December 14, 2021: "275 lb Ollie 👍".www.instagram.com
Die gast zijn page.
Skateboard flips met gigantische gewichten, absurde lifts gewoon![]()
![]()
3,242 likes, 83 comments - mikeymaybeme op December 14, 2021: "275 lb Ollie 👍".www.instagram.com
Die gast zijn page.
Doet me wat denken aan jujimufu, die heeft ook zo een paar stunts waarbij ik mentaal pezen voel scheuren.Enerzijds cool en anderzijds kan ik heel den tijd alleen maar denken: something's gonna snap.
Proberen?![]()
Die gast zijn page.
Ik moet nu spontaan denken aan zo'n filmke van enen die gigantisch veel gewicht op een leg press heeft steken en die zijn been doorknakt, *huiver*.Doet me wat denken aan jujimufu, die heeft ook zo een paar stunts waarbij ik mentaal pezen voel scheuren.
Tijdens een vorige Olympische Spelen (ik denk Peking) had je een Bulgaar in het gewichtheffen die tijdens de snatch ook plots zijn elleboog in de verkeerde richting zag buigen, waarna het gewicht op zijn hoofd/rug viel.Ik moet nu spontaan denken aan zo'n filmke van enen die gigantisch veel gewicht op een leg press heeft steken en die zijn been doorknakt, *huiver*.
Tijdens een vorige Olympische Spelen (ik denk Peking) had je een Bulgaar in het gewichtheffen die tijdens de snatch ook plots zijn elleboog in de verkeerde richting zag buigen, waarna het gewicht op zijn hoofd/rug viel.
De enige glimlach daarbij is dat die daarna dus blijkbaar 2 jaar getraind heeft en effectief nog een paar jaar heeft meegedraaid, ik zou gewoon niet meer durven denk ik.Tijdens een vorige Olympische Spelen (ik denk Peking) had je een Bulgaar in het gewichtheffen die tijdens de snatch ook plots zijn elleboog in de verkeerde richting zag buigen, waarna het gewicht op zijn hoofd/rug viel.
Ja, vrij gek eigenlijk. Het zag er kennelijk erger uit dan het was. Vereist wel een mentale klik om dat te negeren.De enige glimlach daarbij is dat die daarna dus blijkbaar 2 jaar getraind heeft en effectief nog een paar jaar heeft meegedraaid, ik zou gewoon niet meer durven denk ik.
Die zijn zoon is ook redelijk bekend dacht ik?Tijdens een vorige Olympische Spelen (ik denk Peking) had je een Bulgaar in het gewichtheffen die tijdens de snatch ook plots zijn elleboog in de verkeerde richting zag buigen, waarna het gewicht op zijn hoofd/rug viel.