GeenStijl: RIVM: te veel radioactieve straling in 10 van de 10 onderzochte sieraden met 'negatieve ionen'
[Ironie ten top\!](https://www.rivm.nl/publicaties/radioactiviteitsmetingen-aan-negatieve-ionen-consumentenproducten)
De ironie

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Uw teruggave kan niet worden terugbetaald
Mijnheer .....,
Op 20 oktober 2021 lieten wij u met een aanslagbiljet met artikelnummer ...... weten dat u een
belastingteruggave van 0,00 euro zou krijgen, maar u zult dat bedrag toch niet terugkrijgen.
Waarom krijg ik het bedrag niet terugbetaald?
Hoogachtend,
De adviseur - ontvanger

welk zuur hebt ge gebruikt?Escape room gedaan met mijn ouders en broer. In 53' opgelost![]()
Andraspandysap van HGwelk zuur hebt ge gebruikt?

Mobo of cpu doet bij momenten ook erg raar. Mss niet slecht, of ik zat over 5 jaar nog met mijn dino te gamen. 
Ik vorig jaar iedereen aan het overtuigen om te stoppen met die hele zever. Iedereen mij aan het paaien en akkoord gaan. Vorig jaar kerst allemaal met cadeautjes in mijn faceLang leve de webshops.
De meest vreselijke periode van 't jaar (cadeautjes kopen met kerst) weeral overleefd dankzij de coolblue en asadventure webshops. Op minder dan twee uur "klaar"

Mijn schoonfamilie is op dat vlak echt hopeloos...Ik vorig jaar iedereen aan het overtuigen om te stoppen met die hele zever. Iedereen mij aan het paaien en akkoord gaan. Vorig jaar kerst allemaal met cadeautjes in mijn face
Dit jaar is iedereen wederom akkoord gegaan. Ben eens benieuwd. Ah nee, ik weet het al, ze hebben zich allemaal weer laten gaan.
Dito, en elk jaar weer miserie voor die kadoo's.Mijn schoonfamilie is op dat vlak echt hopeloos...
Maar waarom doe je daar aan mee als dat je ding niet is?Mijn schoonfamilie is op dat vlak echt hopeloos...
Tsja, geven en nemen, zullen we maar zeggen.Maar waarom doe je daar aan mee als dat je ding niet is?
Agree.Tsja, geven en nemen, zullen we maar zeggen.
Wat me vooral stoort aan die cadautjesperiode is de hoeveelheid onzinnige verspilling die er mee gepaard gaat. Veel nutteloze en ongewenste cadeau's.
Nog een kleine week te gaan he, 't kan nog allemaal mis gaan!Dat we samen zijn met kerst en in goeie gezondheid is mijn grootste cadeau.
Ja, just mijn booster gehad, voel de mottigheid al komen.Nog een kleine week te gaan he, 't kan nog allemaal mis gaan!
Dit is gewoon standaard in de horeca.Degoutant eigenlijk. Zo een zaken mogen gerust failliet gaan van mij.