Je glimlach van vandaag

Ik krijg een bericht dat ik een brief heb van myfin.

Ik download die brief:

Uw teruggave kan niet worden terugbetaald
Mijnheer .....,
Op 20 oktober 2021 lieten wij u met een aanslagbiljet met artikelnummer ...... weten dat u een
belastingteruggave van 0,00 euro zou krijgen, maar u zult dat bedrag toch niet terugkrijgen.
Waarom krijg ik het bedrag niet terugbetaald?
Hoogachtend,
De adviseur - ontvanger

ebete-drink.gif

Die unreal engine.
Allee als we mensen binnenkort kunstmatig in leven zouden kunnen houden en hun hersenen aan die engine koppelen kunt ge gewoon virtueel verder leven zonder da ge 't doorhebt. Allee voor zover da al ni het geval is :unsure:

Alé, mijn geld is weg, maar na veel te lang twijfelen nieuwe pc besteld. Ga nog efkes oude graka gebruiken omdat het niet te doen is om een deftige van huidige generatie aan te kopen, dus die zal nog even bottleneck spelen, maar voor de rest zijn we weer mee. :D
Den deze is na 12 jaar gewoon op, beestje ziet zelfs af op youtube. :laugh: Mobo of cpu doet bij momenten ook erg raar. Mss niet slecht, of ik zat over 5 jaar nog met mijn dino te gamen. :unsure:

Lang leve de webshops.
De meest vreselijke periode van 't jaar (cadeautjes kopen met kerst) weeral overleefd dankzij de coolblue en asadventure webshops. Op minder dan twee uur "klaar"

Lang leve de webshops.
De meest vreselijke periode van 't jaar (cadeautjes kopen met kerst) weeral overleefd dankzij de coolblue en asadventure webshops. Op minder dan twee uur "klaar"
Ik vorig jaar iedereen aan het overtuigen om te stoppen met die hele zever. Iedereen mij aan het paaien en akkoord gaan. Vorig jaar kerst allemaal met cadeautjes in mijn face :unsure:

Dit jaar is iedereen wederom akkoord gegaan. Ben eens benieuwd. Ah nee, ik weet het al, ze hebben zich allemaal weer laten gaan.

Ik vorig jaar iedereen aan het overtuigen om te stoppen met die hele zever. Iedereen mij aan het paaien en akkoord gaan. Vorig jaar kerst allemaal met cadeautjes in mijn face :unsure:

Dit jaar is iedereen wederom akkoord gegaan. Ben eens benieuwd. Ah nee, ik weet het al, ze hebben zich allemaal weer laten gaan.
Mijn schoonfamilie is op dat vlak echt hopeloos...

Tsja, geven en nemen, zullen we maar zeggen.
Wat me vooral stoort aan die cadautjesperiode is de hoeveelheid onzinnige verspilling die er mee gepaard gaat. Veel nutteloze en ongewenste cadeau's.
Agree.

Wij doen enkel voor de kindjes iets, onderling doen we dat niet meer.

We hebben alles al, what more can we want?

Als we iets nodig hebbben kopen we dat zelf wel, niet 100 euro gaan uitgeven om 100 euro te gaan terugkrijgen.

Terug
Bovenaan